För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag tycker der kan vara svårt att veta när jag exakt har äl. Kör på clearblue test och litar på glad gubben. Men ibland kan jag ha molnande värk innan glad gubbe å ibland efter i flera dagar.
Jag tycker der kan vara svårt att veta när jag exakt har äl. Kör på clearblue test och litar på glad gubben. Men ibland kan jag ha molnande värk innan glad gubbe å ibland efter i flera dagar.
De funkar aldrig, får aldrig ÄL känns de som ;(
Får ej positiva test
Hur går det för er tjejer?
Samma här, bim nästa helg. Bara önskar ett plus!
Håller tummarna för er!
Jag går in i v.16 om ett par dagar och tycker tiden går så långsamt. Men nu går det nog inte att dölja så länge till.
Har du testa-tidigt test? Annars kanske lite för tidig för att få säkert svar? Men fattar, man vill veta på en gång!!! :)
Jo jag mår bra. Det enda som stör mig är den diabetes som upptäcktes vid inskrivning så är mycket extrakontroller, både på diabetesmottagning och på spec.mödravården.
Opererades idag och blev sövd. Haft två helvetes dygn med värkar i duschen och fått ut mkt
Nu är jag helt slut och ledsen
Hej, jag är en 35-åring med två barn som försöker skaffa en tredje sista bebis tillsammans med maken :) Jag följer gärna med i denna tråd!
Jag har haft problem med oregelbunden menscykel sedan jag tog ut hormonspiralen för ganska längesedan men har nu senaste månaderna äntligen börjat få en mer ?normal? menscykel och känner av ägglossning hyffsat väl igen! Nu hoppas jag att det ska ta sig snart!!!
Kan nid vara vit eller gul?
Jag har redan haft äl för 9 dagar sen