För oss 35+ som försöker bli gravida
Jag testade idag med testa tidigt, negativt såklart
Jag testade idag med testa tidigt, negativt såklart
Jovisst kan det vara för tidigt jag testade men har fått tidiga plus mina andra graviditeter.
Får se om det blir fler test om någon dag, jag vill ju egentligen inte testa men kan inte stå emot, tänk om det skulle blir ett plus
Någon som har koll på hur långt efter tempdipp man kan få plus?
Borde det inte vara tillräckligt hcg ett dygn efter om man testar med testa tidigt test som mäter från 10hcg?
Äsch har man test så kan man ju lika gärna testa, förstår att du inte kan stå emot.. :)
Ser inte så lovande ut tyvärr....
Har börjat få dåliga vibbar. Mer ilsk (välkommen pms) idag, samt att förkylningen är avklingande. Så förbereder mig för ett störtdyk imorgon...
Segt med dålig feeling och urinvägsinfektion
Hur ligger landet för er alla idag då?
Hej tjejer
Tråkigt att det inte är någon som fått plus än men brallans har ju fortfarande lite tid kvar.
Annars är det bara att ta nya tag.
Tror dock jag får hoppa över en månad nu eftersom jag så gärna vill åka på en resa med barnen och skulle det ta sig nästa cykel vågar jag inte resa utomlands nygravid med tanke på missfallsrisken.
Jag fattar ingenting, min mens har fortfarande inte kommit.
Den borde kommit i lördags eller senast söndag.
Fick ju positivt äl test och temp höjning.
Nu blir jag stressad eftersom jag bokat resa.
Men gravid borde jag ju inte vara i alla fall, har tagit neg test.
Såklart det ska bli försenat och hålla på nu så blir det antagligen mens precis på semestern sen, man blir så trött på allt
Haha ni kan bortse från mitt förra inlägg för nu kom mensen äntligen, trodde inte man kunde bli så glad över att få mensen
Spännande saker på gång här i gruppen ser jag.
Hoppas det är ett bra tecken Nyponet01
Lycka till med äl testen och d vitaminet brallans och symetrical