För oss 35+ som försöker bli gravida
Men hoppet är det sista som lämnar.
Hoppas din höjning kommer i dagarna.
Jag är så trött på dom här billiga testerna får alltid spök på dom, fattar inte ens varför jag ändå använder dom igen skulle slängt dom.
Bim på måndag.
Är kass på test men det syns tydligt, brukar det vara så tydliga även när du fått spök?
Nä jävla skit, tog rsfu testa tidigt och det var negativt...
Så besviken man blir.
Kunde endast se ett jätte svagt spök när jag öppnade testet i vissa vinklar..
Hade en rejäl tempdip idag, så som vissa av er hade, är det något positivt även när det kommer så sent i cykeln, eller vad tyder det på?
Så tråkigt detta var, är ganska säker på att att testet skulle visat plus idag om det hade blivit något denna månaden eftersom det är testa tidigt och har fått plus tidigt med dom vid tidigare graviditeter....
God morgon, vaknade av en tempdipp (från 36,5 tll 36,1) och en sjuk mensvärk så nu inväntar jag tant röd, är sjukt taggad på att lämna denna märkliga månad och kliva in i en ny fräsch en.
Januaribebis rullar fint på tungan :)
Bim +6 idag och nu kom mensen ;( hade börjat hoppats lite
12:e aktiva försöket under 15 månader....
Känns tungt, min man blir mer och mer ledsen för varje gång... hoppas verkligen att 2023 är årer vårt andra barn kommer födas..
Attans!!! Fick hem nya tester ikväll och kunde inte låta bli att testa. Hade inte kissat på 3 timmar men det såg ganska utspätt ut. Delar med mig av resultatet här.. vågar ändå inte riktigt tro på det.