För oss 35+ som försöker bli gravida
Håller tummarna för er!
Jag går in i v.16 om ett par dagar och tycker tiden går så långsamt. Men nu går det nog inte att dölja så länge till.
Håller tummarna för er!
Jag går in i v.16 om ett par dagar och tycker tiden går så långsamt. Men nu går det nog inte att dölja så länge till.
Så underbart! Mår du bra?
Tack! Just nu känner jag att jag inte är gravid. Tack och lov är hemmet katastrof och jag håller på med stora julstädning och dekor idag! Åtminstone en dag att tänka på lite annat :/
Fick hem tester igår, vi tänkte evt testa i helgen, men jsg känner nu att jag vill vänta längre. Så får se hur länge jag kan vänta...min man vill dock veta NUU!
Jag har köpt ett predictor early, tent be sure x2 + ett digitalt. Så de första två skulle jag enligt förpackning kunna testa nu på söndag.
Jaha, är det relaterat till graviditeten och kan gå över igen?
Opererades idag och blev sövd. Haft två helvetes dygn med värkar i duschen och fått ut mkt
Nu är jag helt slut och ledsen
Idag kom det en slempropp när jag var på toa
Bim -8 vad kan det betyda?
Har fått sista resultatet från mina blodprov nu, det som mäter äggreserven. Det låg på 47, optimalt för bra fertilitet är mellan 28-48, så mitt är ju väldigt bra. Så enligt proverna finns där inget fel på mig vad jag kan se. Är min man som ska lämna prov också, sen är det uppföljning.. kanske bara är så att det tar tid denna gången.
Kan nid vara vit eller gul?
Jag har redan haft äl för 9 dagar sen
Nä man känner ju i och med att man börjar bli äldre att det gärna får lyckas snart! Vi har inte skyddat oss på länge men min cykel har ju varit helt kaos, så det var först nu i höst vi började mer seriöst! Tror det är tredje gången detta som jag räknar som seriöst försök med fungerade cykel.
Vi har ju två barn, 6 och 9 år så jag försöker tänka att jag inte ska bli för besviken om vi inte får ett tredje barn, men det är ju lättare sagt än gjort.
Har ni barn eller blir detta första?
*mormor och farmor. Vore ändå historiskt om min morfar också fött barn! XD
Gud vad roligt! Jag hoppas ju det ska bli samma här med en liten sladdis. Tänker mig att det är roligt när man också har lite större barn som faktiskt förstår och är mer med på hela grejjen :D