För oss 35+ som försöker bli gravida
Hos mig ser det inte så ljust ut, känns som att en viss oönskad tant kommer dyka upp här närsomhelst :(
Hos mig ser det inte så ljust ut, känns som att en viss oönskad tant kommer dyka upp här närsomhelst :(
Äsch nu hade jag lite blod på pappret när jag torkade mig, kanske kommer tillbaka tidigare än tänkt med mina skaffa barn försök..
Får vänta några dagar och se.
Tack alla ni, vad hade jag gjort utan alla era stöttande ord och tum hållningar.. ni är så fina allihop!
Nu får den där jäkla tiden osv avgöra
Men brallans nej inte sånt, jag håller tummarna för sköra slemhinnor
jag tog ett nytt test nu på kvällen, hade ändå hållt mig 4 timmar så kunde lika gärna kissa på en pinne, asså jag ser en skugga så nu blev morgondagens test lite mer spännande :)
Hur ligger landet idag, Brallis? Inget mer blod, hoppas jag!? Och vad låg tempen på?
tempen på 36,7 men jag blöder fortfarande, känns typ som en mens utan klumpar (ursäkta detaljerna) säkert gått på toa 1000 gr igår för att kolla blodet.. jäkla skit rent ut sagt :(
Är väl bara att vänta tänker jag, verkar lite olika när hcg försvinner men kanske kan ta några test här i dagarna för att se?
Fina du
Nej jag pallade inte ta ett test imorse, tänker att jag gör det imorgon för då har det gått 2 dagar så då borde jag kanske se vart det bär åt men det är som att jag bara vet att det är ett missfall, kanske något klent försök att skydda sig själv så man inte blir lika ledsen men jag har bestämt att jag får vara hur ledsen jag vill sen ska vi försöka igen!