• Brallans

För oss 35+ som försöker bli gravida

H0nd3ndär skrev 2022-08-25 19:59:57 följande:
    Lördag?! Spöke Alltså det testet borde ge + på digitalt redan nu! Inte schysst att låta oss andra vänta sådär Cool haha
    Haha så fort jag får sträck på en sticka som mäter från 25 så tar jag den digitala  
    Provar en 25a imorn om den andra är starkare :) 
  • Brallans
    medioker skrev 2022-08-26 06:32:12 följande:

Sååå tog ett till test, ÄL+12?och nu är det tvärnegativt så gissar på det svaga jag såg på förra var ett spök. gillar verkligen inte RFSU test men det var de enda jag hade tillgång (bortrest) hemma har jag massa billiga stickor o clearblue..nåväl, får testa igen på söndag/måndag om inte mensen hunnit komma. Fasen då. 

Vad trist att det var negativt, hört väldig blandat om de testen men aldrig testat själv, håller tummarna att det bara är för tidigt och att plusset kommer sen :) 

• Brallans
    pepparkaka året om skrev 2022-08-25 21:17:17 följande:

Hej!

Det känns som att jag har smugit runt och tjuvläst i tråden, så tänkte att jag ska presentera mig! 

Vi har barn sedan innan, inte använt skydd i över ett år. Har haft 3 kemiska graviditeter detta år. Längtar efter en sista liten bebis, då jag hunnit bli 41. 

Såg att det var fler med bim i helgen, ansluter mig till skaran. Är lite av en testmissbrukare, så har hunnit testa ett antal gånger redan. Jag har då fått några med svagt (syns nästan inte men en antydan till) positivt. Tycker att det är så jobbigt att vänta. 

Det var lite om mig. 

Hoppas att ni alla får en härlig kväll! 

Välkommen till oss :) 

Kul med en till som har BIM i helgen, håller tummarna för dig! 
  • Brallans

God morgon alla, 

Började morgonen med att försova oss så blev inte mer än att tempa, fick prioritera och då blev det såklart tempen haha meeen jag kommer garanterat ta ett test sen idag.. 
  • Brallans
    HannaSickan skrev 2022-08-26 09:03:17 följande:
    Kunde inte hålla mig till BIM. Idag är det BIM -3. Det är väl för tidigt att testa med dessa RFSU "Testa ofta"? 

Nu ska jag vänta till måndag (eller söndag). 
    Tycker att jag känner mig illamående men det är säkert bara inbillning.
    Hur många dagar efter äl är du? 
  • Brallans
    medioker skrev 2022-08-26 09:17:35 följande:
    ja, jag har hoppet uppe ändå då jag förstått att det är väldigt vanligt att få negativt på RFSU..
    Helt rätt, inte förens den där jäkla kärringen tand röd kommer så ska man absolut hoppas, speciellt om testerna du använder är kassa :) 
  • Brallans
    Kumquat skrev 2022-08-26 10:30:29 följande:
    Helt rätt prio, man måste först och främst få bra data till grafen ju! Sedan tycker jag din bild från igår ser oerhört positiv ut. Skulle så att säga inte köpa hem någon charkbricka till helgen om jag var du Flört

Haha exakt tempen går först :) Ja andra det när man laddad upp bilder här är alltid ett gott tecken ;) 
    Ja nu hoppas jag det håller i till BIM, helt ologiskt kanske men det är något mer att passera BIM i mitt huvud 

• Brallans
    Brallans skrev 2022-08-26 11:17:11 följande:

Haha exakt tempen går först :) Ja andra det när man laddad upp bilder här är alltid ett gott tecken ;) 
    Ja nu hoppas jag det håller i till BIM, helt ologiskt kanske men det är något mer att passera BIM i mitt huvud 

Skulle såklart stå när andra ser när man laddat upp bilder är ett extra gott tecken..  haha 
  • Brallans

Blev sjukt taggad när tempen var uppe imorse, hoppas det håller i sig nu bara förbi BIM, sjukt men de känns som någon gräns jag behöver över för att andas ut.. 
    Helt rätt, tror faktiskt att de har gjort nytta så nu kommer jag aldrig våga sluta med dem haha 

Symetrical skrev 2022-08-26 13:02:19 följande:

Hög på äl +11! Förvånad Du vet vad det betyder FlörtPlusGravid
    Såå sjukt glad för din skull! Nu hoppas jag att det är en riktigt stark böna som slagit rot!!!
    Själv börjar jag känna mig som en knarkare här hemma med alla piller jag knaprar dagligen, men vad gör man inte!? Tungan ute

• Brallans
    Pörny skrev 2022-08-26 13:25:05 följande:

Jag är sjukt spänd för dagens test brallans :) mer taggad för dina test än när jag själv ska börja testa {#emotions_dlg.djavulsk}

Känner igen det där för jag brukar känna exakt samma för alla andra :)
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida