För oss 35+ som försöker bli gravida
brukar ditt fertila sekret komma tidigt? :)
Mensen kom idag. Hopplöst. Har nästan intalat mig att jag inte ens kan bli gravid. Att det är fel på mig eller mannen.
Ska iaf ge mig på en kur Apiforce med start idag. Någon som har erfarenhet?
jag känner mig lite utelämnad till Google här. Kanske ni kan hjälpa mig som vanligt 😃
Fick ju detta tråkiga Missfallet som visade sig dessutom vara ett X i höger äggledare i fredags. Jag har slutat blöda nu. Men vart vänder jag mig för rådgivning framåt? Jag fick inga riktlinjer kring när man kan försöka igen, eller om jag ska ta gravtest efter ett antal veckor, eller om det är något jag ska tänka på. Det var typ ?ta Alvedon om du behöver och använd inte tampong?.
vad för sorts gravtest ska man använda för att kolla att allt är borta? och är det så att det måste bli negativt innan ägglossningen kan starta igen?
Vem kan man kontakta? MVC? 1177?
Ser riktigt bra ut i grafen äl + 10 imorgon och då ska jag testa.
Fick aldrig positivt utslag på LH testen men så imorse hade tempen stigit. Hoppas den håller sig uppe nu
//
Vet inte riktigt hur många dagar efter äl jag är, men antingen 7-8 tror jag? Har inte skrivit ner så går efter minne.
Men, tror det är kört ännu en gång. Har haft lätt illamående idag, men det betyder nog ingenting för har fått liiiiite blodstrimmor när jag varit på toa och torkat mig, och för mig är det = mens kommer snart. Blev precis samma förra månaden, mens redan 8-9 dagar efter äl... Så less...
Hur gör ni som tempar om ni blivit förkylda med halsont? Tempar ni som vanligt då eller utesluter ni alla tempar? Jag uteslöt inte förra månaden när jsg var förkyld i typ två veckor, från äl till mens. Detta för att ändå kunna se om äl blev och mens. Dock tror jsg det kan ställa till det för mig nu då min coverline såklart höjdes.