För oss 35+ som försöker bli gravida
Jaha, vad tror ni om detta då tjejer? 😔
Jaha, vad tror ni om detta då tjejer? 😔
Men va?? Och de har inte varit mild mens och kan vara positivt på grav test?? sjukt orimligt med så tidig ägglossning väl?!?
Jo mensen har varit så knasig denna gången, väldigt lite och varade i 2 dagar bara. Jag har tagit gravtest men det är neg.
Så tror att jag har ÄL nu. Hade sen ÄL förra cykeln som då kom på dag 19 och nu tidig.
Hormonell obalans? Yes i have tydligen
Så en uppdatering från mig då 😊 Vi puttrar på, börjar närma sig äl (mån). någonstans så hoppas man ju att ett mirakel ska ske och att det ska ta sig naturligt. 😍
I somras fick jag en känsla av att jag skulle bli gravid i Februari och att vi skulle få barn eller vara gravida nästa fars dag. Den känslan var så stark och har gjort att jag känt mig lugn, men nu är februari här och nu vet vi bättre. Men kanske att vi får dra igång ivf resan iallafall ❤️
Inväntar just nu svar från kliniken om när vi kan tänkas börja med medicineringen inför äggplock. Min sambo är så förväntansful! Hahaha man märker att han är nervös för han kan säga de mest konstiga saker i bland 😂 Tex tänk om vi får jättefula barn, jag var inte alls söt när jag var liten hahaha osv osv. Men han är verkligen glad över att jag kan tänka mig ivf med allt vad det innebä.
Går man in på Ff och kollar grafer, finns där bara 2 st med lika tidig ÄL. Och det är gravidgrafer båda två 😍 Så ska sluta oroa mig för denna extremt tidiga ÄL och hoppas att det bär med sig något bra 🥰
//
Har inte koll på vilken cykeldag jag är på då jag raderat alla fertilitetsappar och har dåligt minne😅 men har börjat få fertilt sekret så är väl dags med äl snart😊
Kan inte citera, men Lojsan - ja, superspännande! När man har försökt länge är det kanske just nåt sånt här annorlunda som ska till för att det äntligen ska ta sig. Jaa, BIM 15:e här, vore superkul att få fira alla hjärtans med ett plus. Vet dock inte om jag vågar testa tidigare, kemisk grav förra månaden... Vi får se om jag får några symtom, då vågar jag kanske.