För oss 35+ som försöker bli gravida
Mens igen, exakt på dagen. Försök 9 nu, tror jag det blir. Nu har vi inte så många månader till att försöka, eftersom jag vill ha bf innan jag fyller 40..
Mens igen, exakt på dagen. Försök 9 nu, tror jag det blir. Nu har vi inte så många månader till att försöka, eftersom jag vill ha bf innan jag fyller 40..
Trist. Men inte kört än! Men vet att dag 1 i cykeln är jobbig.
Någon speciell anledning till att du vill ha bf före 40?
Heej tjejer,
Här händer inte mycket. Försök 9 nu, tror jag. Jag börjar ge upp mer och mer och börjar nog vänja mig vid tanken att det inte blir något. Vi reagerar inte när mensen kommer längre, bara konstaterar. Ingen av oss blir direkt ledsen längre, heller. Vi får se helst enkelt, vi fortsätter ett tag till sen får det räcka. :) Väntar på bim om typ en vecka.
Tack så mycket alla ❤️ Det är helt overkligt. Jag la ut alla gamla bebiskläder på Tradera Igår 🤣
Jag har lite molvärk i magen men det är allt. Jag hoppas verkligen att det går vägen..
Hur gör ni med vitaminer? Jag har inte ätit folsyra eftersom detta var så oväntat, men har börjat nu. Äter ni gravidvitaminer också? Eller bara vitaminer för gravida? Jag har glömt hur man brukar göra 🙈
Tack för välkomnandet 😃 Jag tog ett testa tidigt från clearblue förra fredagen, det var extremt svagt positivt, men ett streck är ett streck har jag hört! Men dagen efter vaknade jag med molvärk, och ljusrosa på papperet när jag var på toa. Sedan försvann det... Hoppet tändes igen, men dagen efter började jag blöda och plötsligt var graviditetstestet den dagen negativt, så jag vet inte om det var ett fel på första testet eller om jag fock ett väldigt tidigt missfall. Det är ju så dumt att man kan ta de extremt tidiga testerna, varför kan man inte bara vänta 🤷 Så mycket pengar man lägger på ingenting 🙈