Lilleplutt2022 skrev 2022-06-22 21:30:55 följande:
Äl14 vore ju toppen, hoppas det fortsätter gå åt rätt håll för dig!
Hur mycket d vitamin tar du?
Själv har jag tagit mellan
5000-6000 i en månads tid. Hoppas det gör någon skillnad!!
Jag brukar ägglossa runt 12-15 men förra månaden var jag sjuk och började även med fler tillskott så misstänker att jag kanske ägglossade redan på cd11. Hade inte börjat tempa då och testade inte med ägglossningstest.
Flygningarna har inte kommit igång än men känner att det börjar bli blött inuti så det går åt rätt håll. Vore ju toppen om det kunde ägglossa i helgen, speciellt midsommarhelgen så man inte är lika trött och sliten som efter en jobbdag
Blir det tidigare eller senare ägglossning så drar jag bara fram någon av negligeerna så ska vi nog få till det på rätt dag
Nu håller vi tummarna för oss och våra respektive att orken och lusten håller i sig
Jag kör en Boost, blev 50 000 nu på kvällen, körde 30 000 förra månaden vilket jag ångrade bittert men sen läste jag om någon som tagit 50 000 4 dagar innan äl och blivit gravid, vips så var gnället kring boost helvetet borta sen sist haha? blir ett sist ryck sen låter jag Boosten va i några månader :)
ah okej, skönt med äl test och temp denna månad så du får mer koll på när det sker så man kan optimera.
Haha ja det är skönt när man kan dra fram sånt så man kan lösa det även fast äl blir tidigare eller senare, jag var mer ?hej, fredag, sön och tis ska vi ligga? dock så är han mer taggad än jag på just den biten då han känner att han äntligen kan bidra med något :)