För oss 35+ som försöker bli gravida
Ingen mens här ännu. Fortsatt mensvärk. Kurvan känns förvirrande...
Ser ju bra ut, uppåt uppåt!
När testar du?
Ingen mens här ännu. Fortsatt mensvärk. Kurvan känns förvirrande...
Ser ju bra ut, uppåt uppåt!
När testar du?
Hear hear! xD
För övrigt! Tror du på allvar att du kan smyga in och svara på ett inlägg bara utan att leverera dagens graf!?!???
Hahahaha här är dagens graf, tog faktiskt ett test men det var negativt.. inte hela världen då jag inte plussade sist på äl+10, men fortsätter den att ligga högt så kommer jag roa mig med ett test varje dag nu.. bara för att jag kan :)
Gravidkollens som mäter från 10, hade den sist och fick då svagt plus på äl+12 tror jag, har ett gäng stickor kvar som mäter från 25 så de kan jag roa mig med sen, haha ja äntligen lite motivation att testa innan BIM, det har ju aldrig hänt förut så likabra att passa på
wihoo nu håller vi tummarna för guldägget :)
Hej
Vad roligt att du hittat hit :) välkommen!
Helt rätt inställning, håller tummarna för er :)
Hoppas det är ok att hoppa in i denna tråd.
Brallans fick mig i en annan tråd att bli nyfiken på att börja tempa och som den diagram och analysnörd jag är så är jag härmed hooked! Just nu har jag endast fåtal dagars tempande i mitt diagram (dessutom med influensa dagarna innan det)men följer era diagram med spänning!!
Jag och min sambo blev sugna på barn sent , ingen av oss har barn och vi har försökt i 3 år inkl 5 misslyckade ivf försök. Nu är jag +40 och känner lite stress gällande min ålder men vi ger inte upp än!
I sommar ska vi båda ta en hel del tillskott och jag kommer noggrant registrera kroppens signaler. Vem vet kanske vi har sån tur att vi kan bli naturligt gravida under sommaren?! Annars är planen att åter igen komma igång med IVF behandling i slutet på augusti.
Önskar er alla lycka till.
Haha ja den logiken ja, såhär har det alltid varit och kommer alltid bli..
Tempen dippade idag, inte hela världen att hänga upp sig på en dipp men struntade att testa mig.. mer intressant vad tempen imorn är
Haha ja den logiken ja, såhär har det alltid varit och kommer alltid bli..
Tempen dippade idag, inte hela världen att hänga upp sig på en dipp men struntade att testa mig.. mer intressant vad tempen imorn är
Kan ju inte skita att bifoga grafen,
Nej sånt gäller väl alla andra bara
Har BIM på onsdag enligt FF, ska passa på att njuta av det fantastiska vårvädret istället älskar våren man vill som du skrev nästan stoppa tiden!
Vårväder?! Här är det redan högsommar känns det som
Kom annat ivägen innan jag han skriva klart imorse... Här är det ganska oförändrat. Ingen mens. Tänk om jag kunde få 12 dagars lutealfas! Det känns som den optimala längden
Hahaha
Men asså älskar din kurva det går ju bara åt rätt håll
Jag resonerar så hemma att eftersom jag knaprar massa piller, tempar och håller allmän koll på mig själv vad allt det innebär så är det någon som bara ska ligga där så är det jag hahaha..
Jag förstår ingenting
Började blöda i fredags och blödde ganska mycket, sen igår kväll ingenting och svagt brunt på pappret när jag torkar mig.
Ett missfall är väl inte 1,5 dag?! Har haft några förr och blött läääänge.
Ska man boka in ett VUL bara för att se?!
Har du tempar något under tiden eller tagit något mer test?