För oss 35+ som försöker bli gravida
Ja lite så, jobbigt när man inte vet om det är pågående eller avtagande. Men tempen steg lite till i dag.
Ja lite så, jobbigt när man inte vet om det är pågående eller avtagande. Men tempen steg lite till i dag.
Ja det kanske är så, det märker jag ju snart i så fall.
Fast att gravtest skulle känna av LH har jag aldrig hört, bara tvärtom.
Hey girls!
Någon som testat progesteronkräm?
Eller gjort en spolning av äggstockar?
Jag djupdyker i olika forum (knarkar familjeliv) Så vill höra om proffsen (NI) vet mer ❤️
Lojsan: vad segt för dig, så drygt att hållas på halster sådär!
Tog ett test i dag och det har inte ökat i styrka snarare tvärtom 😔 Så det var väl bara en snabb påhälsning.
Aja jag hade redan accepterat att denna graviditet inte gick vägen ändå innan mensen kom.
Ja, det jobbiga är att jag började klanka ner på mig själv. 😔 Jag använder ju lutinus för att ägget ska fästa bättre, men eftersom tempen sjönk och testet visade negativt på bim så slutade jag med dom.
Slutar man för tidigt med dom så får man missfall, och nu tror jag att så är fallet. Men jag får ge mig själv en käftsmäll och inte trycka ner mig själv så. Nu är det som det är och ja jag kommer få äl i november redan. 🥰