För oss 35+ som försöker bli gravida
Hur går det förresten för dig, Lojsan? Hur ser din graf ut nu? Har du testat nåt än? 😀
Hur går det för dig? Längesen man såg en graf från dig nu.
Hur går det förresten för dig, Lojsan? Hur ser din graf ut nu? Har du testat nåt än? 😀
Hej alla fina
Nu ska jag försöka summera förmiddagen, hcg sänks sen i fredags, de hittade vad de tror är graviditeten vid höger äggledare väldigt långt ner om jag förstod det rätt,
Min temp hade redan börjat sjunka i lördags samt mina gravsymptom är typ helt borta så jag var förberedd.
Jag ville gärna att kroppen ska försöka fixa det själv så jag slipper cellgifterna, så fått en ny tid för blodprov på fredag med massa ?kom in direkt ifall xxx händer?
var inte akut med op heller
Med tanke på den skadade äggledaren så känns det kasst att ens våga försöka bli gravid igen, kanske ska man tänka att kroppen inte vill bli gravid nu efter 2 missfall och 1 x?
Tack, jag tror jag behöver smälta detta och de senaste månaderna faktiskt sen är jag nog igång igen, ska låta kroppen vila nu ett tag :)
De sa att det är förhöjd risk om höger äggledare blir kvar men skulle jag bli gravid igen så kommer jag följas upp direkt och tills de vet vart den sitter så det känns ändå tryggt!
Nu hoppar jag på avbrytarbänken ett tag och hejja på er andra!! ❤️
Lojsan, jag har läst att äl tester är väldigt pålitliga. Kan du fått temp höjning av stress? Lätt förkylning? Dock är ju inget 100 %. Det är ju tydligt att du haft äl iaf, det är ju huvudsaken! Håller tummarna!
Har du lagt in dina positiva ältest i ff? Du hade inget fertilt sekret då? Ändå lite skumt, men som du skriver får du väl räkna med plus/minus ett par dagar 🤷🏼?♀️
Vilken cd brukar du ha äl på?
Jag mår faktiskt toppen, kände av lite illamående i dag en liten stund. Stannade upp drack vatten sen försvann det. Har aldrig mått illa i någon av mina graviditeter innan, om det nu är nått sånt. 🤷🏻?♀️