För oss 35+ som försöker bli gravida
Suck!
nu har FF flyttat min ägglossning från CS 17 till 19. och Bim väldigt långt fram. NC tycker att ägglossningen ska ligga kvar (CD17) ? fick en ganska hög temp imorse.
Orkar inte med detta! Blir så förvirrad
Suck!
nu har FF flyttat min ägglossning från CS 17 till 19. och Bim väldigt långt fram. NC tycker att ägglossningen ska ligga kvar (CD17) ? fick en ganska hög temp imorse.
Orkar inte med detta! Blir så förvirrad
Tack för länken!
samma resultat ändå dessvärre. Vi får se helt enkelt.
Jag tror inte man förstår den här psykiska och fysiska stressen Mellan äl och Bim. Tankarna som hela tiden snurrar, toalettbesöken runt bim. Alla falska symtom i hopp att de ska vara en liten bebis i magen?
sitter och funderar nu över ärrvävnad efter kejsarsnitt kan orsaka infertilitet. Hur vet jag om jag har mycket ärrvävnad?
Jag har precis kontaktat Livio på nytt, vi gjorde utredning där i januari. Berättade om mitt utomkvedshavandeskap och missfallet sedan utredningen. Bokade ju av eftersom jag blev gravid. Nu ska vi få komma på uppföljning med läkare och gynundersökning den 26/6.
De sa till mig att de gör en undersökning av livmoderhålan och tittar så att allt ser ok ut. Tänker att en sådan undersökning kanske kan påvisa ärrvävnad också? Ring en gynekologisk mottagning och hör efter 😊
Där kom mensen. Fan också!
det är alltid lika ångestfyllt nu för tiden 😕
Det var kemiskt eller spökstreck för min del. Mensen kom idag, äl+15.
Män skulle det stå :)
Absolut, så tänker jag också. Min man förstår inte alls varför jag känner mig stressad över detta alls. Och varför jag tycker det är psykiskt påfrestande heller. Det gör det mer jobbigt att känna sig så ensam i det.
Precis. Jag fick en ?sluta stressa bara, så får vi nog en bebis inom något år?.
sluta stressa?! Och NÅGOT ÅR?!?!? 😞