Bunny s skrev 2024-05-26 10:36:54 följande:
Oj wow, vad spännande att höra. Hur det kan bli alltså!
Ofta har kvinnor över 30 färre fertila dagar med sitt sekret, så det var ju himla roligt att det råkade bli hela 6 dagar före 😅😍
Vad kul med ett fjärde barn. Hur tänker du kring det? Har suttit några tankar nu när du är äldre och gravid kring graviditet och förlossning? Att ta hand om en liten igen?
Jag har jättemycket tankar och mer oro kring det ena och det andra inför tanken på en sladdis.
Mina är 9 och 11.
Har ni tagit reda på kön eller får det bli en överraskning?
Har sedan första barnet haft löjligt mycket fertilt sekret 6-10 dagar innan äl, så det verkar inte ha varit mitt problem. Tror snarare att det inte tog sig innan pga sämre kvalitet på äggen på äldre dar 🤣
Jag tycker att det känns så rätt med ett fjärde barn, jämnt och bra! Oroar mig inte så mycket varken för graviditeten eller förlossningen pga min ålder. Är väl ganska fräsch i kroppen (om man kan säga så 😆) så känner mig inte så mycket äldre än förra gången (för 6 år sedan). Att börja om med bebis igen ser jag bara fram emot. Längtat efter en liten till så länge och känner att det kommer bli väldigt mycket lättare med tre andra så pass stora barn, jämfört med när vi fick trean och hade en 5-åring och en som precis fyllt 2 🤪😅
Har inte tagit reda på kön, men jag är väldigt säker på att det är en pojke, precis som de andra tre. (Tyckte mig även se det på kub-ultraljudet) Har själv alltid varit en pojkflicka, så känns på något sätt naturligt. Skulle bli otroligt chockad om det visar sig bli en flicka! 🙃