För oss 35+ som försöker bli gravida
Fick svar från Babyplan nu, dom hade ingen förklaring på vad som blev fel men jag fick en ny sticka och ett digitalt test.
Tyckte jag allt var lite väl snålt 🤔 Men antar att det är bättre än inget..
Fick svar från Babyplan nu, dom hade ingen förklaring på vad som blev fel men jag fick en ny sticka och ett digitalt test.
Tyckte jag allt var lite väl snålt 🤔 Men antar att det är bättre än inget..
Fick vad jag tänkte var min mens i måndags. Den varade endast i tre dagar om jag tänker tillbaka. Igår morse var sista mensen från natten som var till torsdagen. Har inte haft så kort mens sedan förra sommaren då den varade i 2 dagar och då hade jsg dessutom kopparspiral.
idag känner jsg som lätt mensvärk men har ingen mens och jag mådde lite illa när jag åkte bil. Mensen var lite första dagen och normal de andra dagarna. Ska jag tolka det som en vanlig mens eller skulle ni ha testat er igen? Negativt test på bim-dagen.
Nu är jag återigen vaccinerad mot röda hund 🥳 Men det betyder också att vi måste stänga verkstan denna månad av säkerhetsskäl 😞 Ska på uppföljaren på kvinnokliniken lagom till äl, så har som tur det att se fram emot 😁
Men fortsätter ju heja på er här inne under tiden så klart!! ❤️
God fortsättning!
Nu hoppas vi på ett bättre år för alla som fortfarande kämpar här inne.
Anonym (1986)
Impl dipp kommer oftast på ÄL+8, så håller tummarna för att det är så nu
Symetrical hur går det för dig?
Pepparkaka året om
Det där ser ut att vara något på gång 😍
Någon som kan hjälpa mig tyda temp?
fattar inte riktigt vad som händer just nu.
Äggvitesekret igår och utslag på ÄL-test för ett par dagar sedan. Men tempen? 🥹
Åh, jag har tänkt så mycket på dig precis som många andra här säkert. Hoppas innerligt maken ändrar sig nu när ni faktiskt blivit gravida ❤️
Symetrical: Har också tänkt på dig, håller alla tummar för att ni kommer fram till ett gemensamt beslut ❤️