Brallans skrev 2023-10-25 13:33:18 följande:
Jag vet inte riktigt, snoozade mig igen denna äl och hade knappt koll på någonting 😆 får väl se om mensen kommer vilket jag tror, skulle det ta sig nu och gå vägen så är det samma BF dag minus en dag som dottern 😄 skulle bli tre kräftor i familjen då..
Ah jag fattar, men detta är och måste vara guldägget nu.. bra med vul snart så du kan kika läget, har mannen börjat smälta beskedet?
Skönt ändå ju, att slippa fundera över minsta lilla symptom och känningar kring äl! 😅
Häftigt om de skulle fylla så tätt. Perfekt att kunna slå ihop släktkalasen. Det gör vi med våra små som fyller med 8 dagars mellanrum 😋
Tycker att både illamående och yrsel dragit igång mer här under dagen, så känner mig onekligen gravid. Dock är ju inte det någon garanti för att det skall gå vägen, men ändå känns som ett gott tecken kanske.. 🙄
Ärligt talat så har han nog inte det. Känner mig faktiskt ganska ledsen över hans reaktion, även om jag förstår att detta var min dröm och att han hoppades att blir det så blir det de facto aldrig skulle just bli. Men eftersom han okejade det trodde väl naiva jag att han skulle bli lite glad i alla fall 😔