För oss 35+ som försöker bli gravida
Nu börjar nog min ägglossning närma sig, kommer inom en vecka skulle jag tro (är på dag 14 i cykeln idag). Blir till att sexa lite extra här nu kommande dagarna ☺️
Nu börjar nog min ägglossning närma sig, kommer inom en vecka skulle jag tro (är på dag 14 i cykeln idag). Blir till att sexa lite extra här nu kommande dagarna ☺️
Lite depp ikväll, känner stor barnlängtan att få uppleva att få bli mamma igen. Anklagar mig själv att jag inte blivit gravid, tänker på diet, träning, kläder ( polyester, akryl mm som kan minska fertilitet) Ja man ska inte läsa på nätet då törs man inte göra något alls.
Funderar på om jag ska boosta mig med vitaminer... kört olika varianter genom åren. Senaste bara folsyra. Vad käkar ni för vitaminer.
Har tempat lite för att bekräfta äl och nu för att se hur kurvan slutar. Alla tecken pekar mot mens på tisdag. Hur går det för er andra?
Så här ser min ut idag, men tror att min höga beror på att det är kokhett i rummet (varmt ute) Vaknade svettig.
vad tror ni? Ni är ju proffs.
Ja enligt mina mått mätta tycker jag du har höga temperaturer 😍 när jag var gravid låg jag mellan typ 36,5-36,8 som max. Min normala temp är runt 36,2-36,3.
Jag håller tummarna!! Tänker du testa tidigt eller invänta bim?
Nä, jag låter det vara så.. är innan ÄL så analyserar inte min temp alltför mycket nu 😅
Hjälp från proffsen igen!
Känns tidigt med mens redan äl+9?
Tänker på dippen.
Håller med Alvedon83, är ju bara en dipp men fortfarande hög temp. Kan bero på vad som helst egentligen - sömnkvaliteten, värme i rummet - eller bara en normal variation i tempen.
håller tummarna ❤️