Symetrical skrev 2022-04-09 09:44:24 följande:
Älskar din inställning! Inte lönt att ödsla tårar och frustration på det, även om det ibland är en omöjlighet att låta bli såklart.
men det blöder ingenting nu, eller? Hoppas fortfarande på att det var en implantationsdipp + nidblödning du fick, men isf borde tempen stiga massor imorgon! Vad låg den på imorse då?
Här knallar det på! Är på äl+6-7 idag och tempen ligger på stadiga 37,2. Varje gång jag varit gravid har jag fått ytterligare en liten höjning kring typ äl+9-10, så får se hur det blir kommande dagar. Har börjat få en hel del molvärk idag med, men är klassiskt sisådär 4-5 dagar innan mensen kommer för min del. Kanske för att man skall bli mer lättad än ledsen när den väl dyker upp ;P
Jamen tack detsamma :) får se hur länge det håller i sig hahaha.
Lite brunt nu efter frukost, håller mig till det för eventuella känsliga tittare.. den låg på 36,2 imorse.. är inte insatt i en sån dipp men tycker den borde dippa en dag inte två dagar neråt i temp men vad vet jag :) är tempen låg imorn med så får detta bli mens så går jag vidare till nästa månad istället.
åh spännande hoppas den ökar inom de närmsta dagarna, haha ja kroppen får ju vara lite bjussig iaf ;)