För oss 35+ som försöker bli gravida
Tack
Tack
Och så en tillhörande tråkig graf xD
Hejja ägget hejja hejja
Hej tjejer
Är tillbaka igen efter ett MA. Börjat blöda idag. Känns skönt att det kom igång av sig själv. Ska på återbesök på kvinnokliniken imorgon.
Håller tummarna att det ska gå på tredje gången nu.
Åh beklagar, håller en extra tumme för tredje gången gillt
Självklart har mannen sån pollenchock nu att han har noll sug att ligga. Hurra för mig! >_<
Määh va tusan, kan man inte fixa sånt lite snabbt? Hahaha jag har som du kanske förstår ingen allergi
Hahaha känner igen känslan men ni har väl fått till det något iaf om jag fattade det rätt? han kanske piggar på sig idag
Efter sparsam mens i tre dagar som knappt kan räknas som lite så är jag lite fundersam då jag tänkte att jag skulle ha världens blodbad här nu med tanke på den försenade mensen och att jag faktiskt hade ett plus på en sticka, det kanske gör ett uppehåll för att komma igång igen?
Hmn klen slemhinna känns som något jag skulle kunna ha haha.. fått mensvärk igen som attans nu så kanske kommer igång mer idag..
Kurvan på 4 dagar kommer här haha
Wihooo bra jobbat
Haha ja ellerhur, den gick stadigt neråt dagarna innan mens men vet inte om det räknas, brukar dock inte ha 36,5 innan ÄL men men ingenting som förvånar mig längre :)