För oss 35+ som försöker bli gravida
Att kroppen är lite förvirrad bara 😯
Vad bra, förstår helt att du vill ha koll men bannemej är det din tur nu, det ska bara gå vägen!!
Tempen steg ytterligare idag och jag har knappt kunnat sova inatt pga illamående som gått i vågor. Inget blod vid toabesök under natten, dock en del (mörkt, typ brunrött) nu när jag gjorde nr två här på morgonen (Sorry för tmi 😆) Lite nedslående när jag hoppades att det gett med sig, men får se hur det utvecklar sig under dagen..
Tog ett cb early som jag hade liggande, plus apoteket hjärtats egna (som jag tror mäter från 25..? 🙄) och en billig sticka från testlagret. Testlagret var ju svagt, men de två andra ganska starka. Får se om det blir någon ökning på apotekets till imorgon. Isf tar jag nog mitt digitala då med. Vill bara att det skall sluta blöda så att jag kan vågs glädja mig. Inte ens vågar berätta det för maken än 🙈
Om man måste välja ja, men jag tycker att det ska gå vägen nu. ❤️
Jag kan inget annat en att skratta åt allt nu. Jag har ju sagt att detta är sista cykeln jag vill försöka, och då händer det som inte får hända.
Jag får ÄL på Cd 9 kanske 10 och helt oförberett.
Som tur är ändå så lyckades vi sexa just dessa dagar, så man kan luta sig tillbaka och njuta av sin korta cykel. Men har ägget lyckats mogna till så den kan ta emot den där lilla spillevinken? spännande tid nu framöver.
Så där ja, nu har FF satt ut äl oxå. Bara att vänta nu då! 😅