Cocachins skrev 2023-07-24 23:39:54 följande:
Hej hopp gänget, ville bara annonsera min återkomst haha (!) Vi är på bollen här igen denna cykel. Har ju haft paus efter missfallet och två cyklers till paus efter det. Men nu har jag äl idag eller så blir det imorgon. Har inte tempat denna cykel hittills då vi varit bortresta och jag ju haft paus. Så tyvärr ingen graf. Men tog äl test som gav starkt utslag igår och då brukar äl komma efter 2 dygn för mig. Har haft noll sug och vilja att försöka pånytt senaste månaderna. Så är faktiskt positivt överraskad av mig själv att vara tilllbaka nu, hade nog tänkt vänta tills hösten. Men nu var jag redo igen vilket känns skönt. Var ett så bra beslut att inte alls försöka förra cykeln, har fått ny energi nu. Hoppas ni andra har en bra sommar i kyla och regn (som det ju verkar vara i större delar av Sverige).
Vad kul att ha dig tillbaka igen!
Ju fler att följa desto roligare 😀
Låter klokt med aktiv folsyra, om du misstänker att du kan vara bland de 15 procenten 👍🏼
Brallans skrev 2023-07-25 11:22:23 följande:
Välkommen tillbaka, skönt att du känner dig redo igen :)
Symetrical skrev 2023-07-24 10:18:10 följande:
Jag skickade bara efter nån som verkade bra, hette proferia progesteronkräm. Kan återkomma efter att jag börjat använda den och se om den gör någon nytta 😋
Tack för hejandet! Ganska mycket molvärk redan sen ett par dagar tillbaka, så skulle tippa på att lutealfasen inte ämnar bli längre än vanligt, men då kan jag i alla fall hinka vin med gott samvete sista delen av semestern 😜
Kan bjussa på min ganska klassiska graf:
Ah okej, testar ju havtorn och C-vitamin denna cykel, tänker att det får räcka men har ju massor av annat med kvar men kanske blir lite mkt kaka på kaka liksom.
Jag tänker faktiskt också fortsätta hinka vin och andra diverse alkoholhaltiga drycker tills min ledighet är helt slut oavsett vart i cykeln jag är..
Nu hejar jag på guldägget för dig :)
Förstår den känslan, att man redan mixar nog med saker! 🤪
Helt rätt, man måste ju leva också! 😎🍹
Inget guldägg (eller bara sjukt kass slemhinna där det vägrade första) den här cykeln heller. Blev bara 7 eller ev 8 dagars lutealfas (misstänker att ägget kan ha släppt kvällen innan ff satte ut om jag bara går på känningar) så inget nytt under solen där heller 😆 Nu ser jag fram emot att njuta av semesterns sista veckor och att testa progesteronkräm nästa lutealfas! 😊