För oss 35+ som försöker bli gravida
Har inga förhoppningar om denna omgång. Äl+9 idag och tempen sjönk igår och låg lika idag. Känner inga symtom alls heller. Så det blir nog mens i helgen.
Har inga förhoppningar om denna omgång. Äl+9 idag och tempen sjönk igår och låg lika idag. Känner inga symtom alls heller. Så det blir nog mens i helgen.
Hmm kan detta verkligen stämma, känns som FF har fel 🥴 känns me som CD15 borde vara dagen..
Tror det stämmer, tempen brukar ju kunna gå ned på ägglossning och sedan gå upp efter, :)
Heeeej, hur mår du?
Jag tror med CD15, musslan och allt stängdes då.
Hej visar sig att det tydligen var korrekt sommarhit BIM e på söndag den 8/10 men fick redan igår svaga positiv trodde var spök idag tog jag 1 CB ultra early samt digitalt med?.nu kan man tro på det hoppas jag.
Nu bara man hoppas det stannar kvar brukar har svårt bli gravid annars med många missfall i bakgrunden också. Sänder massa babydusts åt ett håll med att ni lyckas!
Tempdipp och lite rosa på pappret under eftermiddagen så räknar med mens imorn, verkar ha fått 12 dagars lutealfas nu vilket jag inte är nöjd med och hoppas den inte blir kortare och kortare nu 😩