För oss 35+ som försöker bli gravida
Tack!! Håller tummarna för dig med! Du tog inget test alls idag? Hur såg tempen ut?
Tempen låg ett snäpp ner så 36,7, hoppas kroppen kommer igång under dagen för jag har fått lite mensvärk nu.
Tack!! Håller tummarna för dig med! Du tog inget test alls idag? Hur såg tempen ut?
Hoppar in och meddelar att mensen är här och kom inatt, var väntat och man är ju van vid att det blir som de blir..
Nu börjar jag knapra piller igen 😆
Godmorgon! Bara en liten dipp idag men tycker helt plötsligt det känns i hela kroppen som om mensen är på ingång. tog ett test bara för att men det var negativt så nu inväntar jag mensen imorgon. Konstigt med en så spännande graf som inte verkar betyda något! Lite lurad men tack och lov trodde jag aldrig riktigt på det så inte så sänkt som en kunnat bli annars!
Men nu är vad väldigt spänd på hur det går för dig Brallans??
Hoppar in och meddelar att mensen är här och kom inatt, var väntat och man är ju van vid att det blir som de blir..
Nu börjar jag knapra piller igen 😆
Såhär ser mitt senaste test ut från idag, så det har minskat nu. Har dessutom haft fyra missfall på raken nu, detta blir mitt femte. Helt säker på att det är kört tyvärr.
Hej hopp gänget, ville bara annonsera min återkomst haha (!) Vi är på bollen här igen denna cykel. Har ju haft paus efter missfallet och två cyklers till paus efter det. Men nu har jag äl idag eller så blir det imorgon. Har inte tempat denna cykel hittills då vi varit bortresta och jag ju haft paus. Så tyvärr ingen graf. Men tog äl test som gav starkt utslag igår och då brukar äl komma efter 2 dygn för mig. Har haft noll sug och vilja att försöka pånytt senaste månaderna. Så är faktiskt positivt överraskad av mig själv att vara tilllbaka nu, hade nog tänkt vänta tills hösten. Men nu var jag redo igen vilket känns skönt. Var ett så bra beslut att inte alls försöka förra cykeln, har fått ny energi nu. Hoppas ni andra har en bra sommar i kyla och regn (som det ju verkar vara i större delar av Sverige).
Någon som tar initiol? Hur var det man gjorde nu igen. Känner att jag ska ge det ett seriöst försök och visst ska man börja vid mens?
Tar gärna emot fler tips på olika vitaminer och liknande som kan underlätta 😀
Jag ätit det en period, åt mellan mens till äl sen uppehåll tills nästa mens 😃 tyckte det funkade bra för mig iaf.
Har även ätit EPA glandin och membrasin, du kan ju googla lite och kolla om det är något för dig.
Provar nu c-vitamin och havtorn en period för att se vad det ger 🤣
Heja grafen, håller tummarna stenhårt för fortsatt höga tempar och plus sen 🙂