För oss 35+ som försöker bli gravida
Brallans skrev 2023-03-13 08:54:21 följande:
Vet ju inte riktigt vart jag är men idag dök tempen, får se vad den visar framöver men tills idag så var det helt klart min snyggaste graf 😆
Jag tror ju fortfarande att du är på typ äl +8, vilket isf skulle kunna innebära en implantationsdipp idag! 🤞🏼 Eller också beror den låga tempen på skräpsömnen 😆 Du får gott ta ett test imorgon, ifall inte tempen dippar mer! 😉
Cocachins skrev 2023-03-13 09:24:57 följande:
Det är lite lustigt hur lika våra grafer är Brallans. Du kör inget testa tidigt idag utan avvaktar lite till? 36.8 är ju ändå fortfarande högt tänker jag :) Själv testar jag tidigast imorgon men annars vore det kanske mer rimligt att minst vänta till ons för så är jag på äl+10 iaf. Extra mycket nagelbitare för dig då osäkerheten kring vilken dag du är på finns. Håller tummarna så!!!
Men så spännande! Jag röstar absolut för test imorgon bitti 😇😜
MalinJ skrev 2023-03-13 11:26:41 följande:
Gud så spännande det är i tråden nu 😍
Själv går det segt, börjat känna lite lätt i magen idag och haft sekret sen mensen tog slut igen.
Dessa dagar är så fruktansvärt sega innan äl, men vad blir det. Söndag borde jag få positivt för äl.
Men det märks väl :)
Kommer inte köra något extra denna månad utan nu kör vi som ?vanligt? och sen får vi se hur det går. Jag personligen tycker att mitt sekret redan nu blivit lite mer vattniga men ändå krämiga/lotion. Så får se hur det går denna omgång.
Jag har tappat hoppet lite, tycker det är så jobbigt nu med allt som handlar om barn. Usch!
Men det kanske lättar snart, hoppas jag.
Så får man känna ibland. Som tur är brukar det gå över efter ett tag ❤️