Symetrical skrev 2023-07-18 07:05:18 följande:
Verkligen märklig graf för dig den här månaden Brallans! Kan det bero på att du bytt ut pillertrillandet mot vin kanske!? 😜 Känns skumt att det skulle ändras så radikalt på bara en månads uppehåll! 😆
Kan du inte langa dagens? Är bim idag enligt ff?
Jag tycker ändå att din graf är fortsatt fin, Lojsan. Men jag vet precis hur det är när hela kroppen skriker icke gravid och man bara vet att mensen kommer dyka upp 😝 Även om det var väntat den här månaden hade jag i tystnad hoppats på ett litet mirakel 😉
Själv är jag på semester på Gotland! 😎 Har äl typ exakt nu och de enda piller jag äter (förutom folsyra) är de där havtorn som du rekommenderade, Lojsan. Började ju med dem halvvägs in i förra cykeln och tycker faktiskt att jag fick lite rikligare mens. I vanliga fall använder jag typ 6 tamponger från start till slut (helt sjukt egentligen!) och den här gången blev det nog en 8-9. Är ju fantastiskt skönt när man inte försöker bli gravid, men absolut inte alls nån fördel om man vill att ett ägg skall fästa 😆 Jag har svängt lite igen från att känna mig ganska klar med barn, till att nog gärna vilja ha ett till. Dessa hormoner alltså! 🤣🤪
Ja vette katten vad som hänt denna månad, druckit rätt mkt vin iof 😂😂😂
FF flyttade tillbaka äl idag till dag 14 igen från 13 så väntar mens imorn då ist.
Klart man ska få svänga hur mkt man vill, bra också för då hänger du kvar här med oss ju 😆 japp ego är jag!
Lojsan DN skrev 2023-07-18 07:54:42 följande:
Jag har kört med ett halvt apotek nu i några månade, men det är många bra vitaminer i bara dom med så kör på dom.
Mina dalar i bland innan och i bland efter, mest efter mensen kommer faktiskt. Men denna gången verkar den komma innan mensen.
ah okej, ska nog fortsätta med alla mina med då 😊
Trist med dagens temp, nu vill man bara ha mensen så man kan börja om. 😆