Minaälsklingar skrev 2023-07-20 11:03:29 följande:
Håller tummarna.
Jag ser två Streck och babyplan brukar väl inte ge spök?
kan ju vara så att du hade Äl någon dag senare än du trodde så det blir starkare om någon dag.
men förstår att det är svårt att tänka positivt.
Nej de brukar inte ge spök för mig iaf, ja jag är ju rätt van vid detta nu och när det blir såhär så brukar det ju betyda en sak så jag får helt enkelt vänta...
Symetrical skrev 2023-07-20 19:47:13 följande:
Åh, vad jag lider med dig Minaälsklingar! 🥴 Även om det bådar gott är det brutalt jobbigt att må så. Håller dock med om att du inte skall ha dåligt samvete för semester, det kommer många fler!
Jag hade verkligen på känn att din knasiga graf betydde något mer, Brallans! Förstår dock att du känner missmod med tanke på att du är så långt efter äl och ändå inte får starkare test ???? Fattar absolut inte hur det digitala kunde bli negativt med tanke på hur pass tydlig stickan var! För visst är det ett vanligt test..? 🤔 Tog du det i samma urin?
Antar att det enda du kan göra är att testa vidare för att se om det ökar.. ✊🏼
Riktigt tjusig graf Syskonförsök! Håller tummarna att dagens ytterligare höjning det betyder att något fäste häromdagen. När tar du nästa test?
Ser absolut ett svart streck Anonym(ps) 😀 Håller med om att ett digitalt kan vara på sin plats!
Japp det var ett vanligt det var därför jag blev så förvånad haha, samma urin :)
Ja det enda jag är lite nojig över är ju utomkveds igen eftersom det beter sig som det gör. har lite mensvärk idag så hoppas kanske det kanske kommer igång snart och kroppen gör sitt som den brukar göra.
Vi försökte ju inte ens denna månad, jag fick nytt jobb för några veckor sen och så tre mån uppsägning och sex mån provanställning kände jag att denna månad gjorde ingenting om jag inte blev gravid.. låter kanske galet med tanke på hur länge vi försökt men tänkt om det tagit sig just denna månad och gick vägen då hade jag ju behövt nojja över framtiden ganska mkt.
Cocachins skrev 2023-07-20 21:04:39 följande:
Håller tummarna brallans Blir långa dagars väntan tills på lördag kan jag förstå?
Just nu vill jag bara att mensen kommer igång för så pass svaga test så sent känns inte bra.