För oss 35+ som försöker bli gravida
Hur är läget hos er andra? Har ändå haft en jättebra helg trots allt, solsken och värme kan ändå göra så mkt för ens välbefinnande tycker jag. Man kommer ut mer får lite perspektiv osv. Dock såklart mkt ledsna tankar som kommer över än hela tiden och lite oro för veckan som kommer, fasar inför att det ska ut?
En annan lite udda fråga kanske; vad har ni för skroll intressen? Vad intresserar er just nu? Behöver lite inspo till distraktion då det är så lätt att jag hamnar i massa fertilitets och missfalls googlingar när jag tar upp mobilen.. eftersom det är mkt det som kretsar i mitt huvud, men behöver lite fler spår så att säga.. Har lixom följt grav dag för dag fram till nu också och det känns så tomt. Jag behöver fler intressen i mobilen..
skönt att du haft en bra helg trots allt ❤️ håller tummarna för att allt går bra för dig i veckan!
Vi håller ju på med vår trädgård så just nu är det mest inspo om altaner och trädgårdar, jag lyssnar mkt på ljudböcker och tycker det är är bra distraktion när man vill komma bort från sina egna tankar en stund!
Dock så kan jag lätt scrolla bort en timma el två på FB Watch funktion där man kan kolla på videor av olika slag ????