Symetrical skrev 2023-04-12 09:49:39 följande:
Det håller vi tummarna för! Heja goa gubben! 👨🏼?🦳
Men gud, ja! Lucky nr seven är ju sen gammalt 😉
Ja, du.. här är det lite lagom kalabalik. Min make fick ett samtal i söndags när vi kom hem från fjällen ang att hans mamma låg på sin dödsbädd (haft cancer en längre tid som nu tydligen spritt sig typ överallt) så han flängde hals över huvud till Sthlm på obestämd tid. I samma veva upptäckte jag löss hos mig och barnen 🤢 så har varit fullt upp med avlusning, tvätt och fix efter resan, allmän marktjänstgöring, tröstande och stöttande, samt jobb senaste dagarna 😰
Har dock fortsatt tempa, men inte haft tid att fokusera på något annat. Enligt ff är jag på äl +9 idag, men vette tusan om ägget släppte när ff tror, eller någon dag senare. Min temp var löjligt låg flera dagar efter förmodat nedsläpp. Trodde att jag skulle ha svettfest inatt, men var bara lite vid nåt tillfälle. Skulle tro att mensen kommer imorgon.
Det var ingen go gubbe idag, Trombyl behövde jag inte alls innan så tvärnit där sen ifrågasatte han om jag ens varit gravid för han fick inte ihop datumen sen när han tänkt lite till så fick han ihop det... jaja sa jag :)
Får självmedicinera lite och hoppas på det bästa helt enkelt.
Men usch vad jobbigt för er, förstår verkligen att det varit/är uppå nervända världen för er just nu :(
Din graf är ju super men tänker att du kanske hade äl lite senare än du trodde, heja heja höga tempar säger jag bara :)