Symetrical skrev 2023-03-16 18:58:14 följande:
Helt rätt! 🍾
Undrar om du hade äl nån dag där emellan vad ff trodde, även om tempen inte riktigt tydde på det. Eller också har du bara en lite off cykel. Undrar om det kan bero på medicinen du börjat med..!? 🙄 Sa läkaren något om eventuella biverkningar?
Ja inte helt omöjligt, lagt tillbaka äl testet nu iaf så då fick jag mens äl+14 inte för att det spelar så stor roll ändå men men :)
Nej han sa inget om det, läst lite och inte hittat några direkt.
Hanna Gitta skrev 2023-03-16 21:59:52 följande:
Grattis till plus Cocachins ❤️ Jag hoppas på joina plus-klubben i morgon haha, ska testa tidigt då... Som vanligt
Appropå vad man avstår... Jag slutade med allt i början men när det tar tid så orkar jag inte. Dricker ofta Red Bull, dricker vin på helgerna, tränar knappt och har övervikt för första gången i mitt liv, jag har alltid varit mager men nu är jag i nån form av "mellantid" Lever i en bubbla, orkar inte ta tag i något i väntan på graviditet - fast det blir moment 22 för jag bör ju ta tag i hälsan för att lättare bli gravid?! Fast ingen av varken barnmorskan eller gynläkaren har sagt något om det. Hur tänker ni?
Det verkar ju som de vänt lite kring vikten och att det inte är bra att banta när man försöker bli gravid då man stressar kroppen, jag var helt förberedd på att min gyn jag träffade skulle påpeka min vikt då jag gått upp ganska många kilo nu under hösten vilket jag tror beror på alla mina missfall som gjort kroppen lite bananas.. men han sa inget om det utan att jag såg frisk och kry ut haha
Dock så har jag börjat plocka bort lite mat som jag undviker för att gå ner i vikt men utan att stressa kroppen.
Symetrical skrev 2023-03-17 06:41:13 följande:
Heja heja! Hoppas att den kommer lagom till nästa helg då! ✊🏼😃
Här har jag svettats inatt (som alltid innan mens) och tempen på väg ner, så bli ett glas vin idag! 😉
Men vafan är det jag läser, vilken dag efter äl är du på nu?
Vi får skåla med varandra i helgen och sen borde vi vara hyfsat synkade nästa äl..
Haha jag blev typ förbannad när jag läste att du troligtvis väntar mens.. märks att min mens dragit igång.