MalinJ skrev 2023-01-04 15:24:24 följande:
Var något nytt jag köpte hem från graviditetskollen, här får du se. Men som sagt, super blankt! Haha
Hmm kanske att jag ser något i kanten på din, gud så spännande! Men ja, som du sa det är från igår.
Ja precis, jag tror att jag behöver komma närmare för och se kanske. Men jag vet inte heller?
Börjat få lite mer flytningar nu, och mina ömma boobs går fram och tillbaka. Aldrig heller gjort, allt är så olikt sig även denna gången verkar det som. Haha
Sjukt störande att inte kunna läsa av sin kropp helt!
Väntar typ på att tempen ska dippa varje morgon men vaknar varje morgon svettig lr varm och med hög temp. Vi får se, nu är det nära.
Har vanligtvis 28 dagars men ff har satt ut 29 så söndag säger den nu med mensen.
En lite offtop fråga, varför har mina äl nr försvunnit på min graf? Dom var väl där i början?
Svårt att se när bilden är tagen så långt ifrån, men ser inte du något själv på det känns det tveksamt att det skulle synas här, där alla bilder blir ca 20000000 gånger sämre kvalitet 😆
Jag har också fått lite mer flytningar idag, vilket även det får mig att misstänka att mensen dyker upp imorgon, då jag jämt får det dagen innan. Intressant att du skrev det om ömma bröst som kommer och går, för det har jag faktiskt också upplevt nu. Brukar få hysteriskt ömma bröst på typ äl +5 som sen hänger i fram tills mensen bryter ut, men nu är det märkligt nog lite till och från 🤔
Spännande, då börjar det ändå närma sig! 😬
Det är nog för att din gratismånad med VIP-funktionen är slut 😊