Lojsan DN skrev 2022-12-30 20:44:00 följande:
Ja jag menar väl det 😄
Jag har bim den 12 jan, om jag hade ÄL igår. När har du?
Ja, du 😆 Utan letrozol är bim typ 3/1, men sist jag käkade det blev lutealfasen ett par dagar längre, så nånstans mellan 3-5/1 🤪
Sssoffan skrev 2022-12-30 23:12:59 följande:
kan inte skicka i väg svaret när jag trycker på citera, förstår ingenting
men tack för välkomnandet.
Jag kör ältest, borde ha äl om ca en vecka. Hade hoppats att få ge familjen en fin julklapp men mensen kom som beräknat 23/12. Bara att ta nya tag. Beundrar alla som försöker i många år, här börjar jag tappa hoppet efter bara några månader..
Trist ???? men bara påt igen! 😜
Jag tycker att det där hoppet kommer och går. Försöker tänka logiskt, att snittet att bli gravid i min ålder är typ 10% vilket ju innebär att det ?ska? ta ca 10 väl inprickade äl innan det tar sig. Tror att jag är på typ tionde försöket nu, så försöker tänka att ju längre tid det tar, desto större chans är det att det tar sig 😉
Cocachins skrev 2022-12-30 23:19:46 följande:
Wow spännande Brallans!! Vilken cykelslang är du på? Har du tagit något test hittills??
Och så spännande @symetrical att vara förbi äl vilken dag tar du första testet? hehe
Fortfarande ingen mens här, har landat i att jag inte hade äl när jag trodde och sen då eventuellt har missat den? Så nu är jag totalt lost och har noll koll på vart jag är. Känns lite jobbigt för vill lixom veta ska mensen komma imorgon eller om 2 veckor? Man gillar ju inte ovisshet.. känns också som jag är lite i limbo inför nyår, även om det känns extremt osannolikt så finns ju tanken där ?tänk om jag är gravid? men blir nog att ta några glas vin ändå. Ska även ta ett extra grav test imorgon bitti har massa sådana billiga stickor.
Cykelslang!!! 😂🤣😂 Fick ett härligt morgonskratt här när jag såg ett par brallor balansera på en cykelslang 😂👌🏼
Jag tar nog test på tisdag ifall tempen inte dippat tills dess.
Ligger tråkigt stabilt i nuläget 😆