För oss 35+ som försöker bli gravida
Hahahaha asså förlåt men jag håller helt med dig att ha planerat sex på fel dag går icke 🤣🤣🤣
Hahahaha asså förlåt men jag håller helt med dig att ha planerat sex på fel dag går icke 🤣🤣🤣
Negativt på testet vid lunch! Så mens på lördag då kanske 🤔
Kände av molande igår på höger sida hela kvällen. Vaknade varm och genomblöt idag, tänkte att nu har tempen sjunkit. Pffff kunde jag ju tro!
Men det är bara vänta och se vad detta betyder. Inget test tagit i dag kanske imorgon eller ÄL+11
Hur går det för er andra?
Hej alla fina tjejer!
Jag tog ett digitalt nu på morgonen och det visade bara 1-2 v, vilket stämmer ganska bra överens med det faktum att jag mått mindre illa senaste dagarna. Med andra ord väntar jag bara på att det skall börja blöda nu. Men var inte ledsna för min skull! Jag har landat i att det är bäst för hela vår familj att vi inte utökar den ytterligare, jag är så glad och tacksam för de tre fina pojkarna vi har 🥰
Jag önskar er alla stort lycka till! Kommer säkert kika in lite då och då och se hur det går för er ❤️🤗
Dagen graf🙌 tyvärr så har smärtan i bröstvårtorna försvunnit och jag har börjat få mina vanlig pms-symptom, har bim om fem dagar. Tror tyvärr inte på den här månaden heller.