För oss 35+ som försöker bli gravida
Dock så känns det mer logiskt att jag har denna temp på äl+9 än äl+5.
blir ju inte mer eller mindre gravid av att flytta äl datum ändå 😂
Helt klart min snyggaste graf hittills 😬
Maymom, Hannis och Malin ja jag hoppas så att detta är guldägget som kanske äntligen landat hos mig, får se om den dimper imorn.
Brallans haha nää precis pos äl test är inget att skoja om Haha. Tänker att typ ivf klinikerna etc kör ju rätt benhårt på insemination inom typ ett dygn från pos äl test så statistiskt ska nog äl släppa nära inpå inom iaf två dygn. Men jag ser ju också din temp.., är den vaginal? Då borde den ju ändå vara rätt tillförlitlig även om kan hoppa lite. Din graf ser riktigt lovande ut hur som helst. Vilken cd testar du? ;) Har du testa tidigt test hemma?
Min graf börjar också se riktigt spännande ut. Är ju bara tredje månaden jag tempar, men den skiljer sig lite från två föregående, förut har tempen gått upp men sen hoppat upp och ner, nu har den legat stabilt uppe i tre dagar.
Måste missat den helt tidigare 😆
Din graf ser ju väldigt fin ut, hur var dagens temp?
Dagens temp var också 36.9 så otroligt stabilt ligger den där. Hur var din temp idag?
Eftersom du tempar oralt så tänker jag att det är ännu mer imponerande att din temp ligger så högt nu, iaf min orala temp ligger lite lägre.
Känner du några symtom?
Ja min låg på samma som igår med på 37, ja min temp har varit hyfsat jämn de månaderna jag fått missfall men inte alls så här jämn och hög?
Vi har ett par spännande dagar framför oss helt klart 😃
Har mått lite märkligt samt brösten som varit lite känsliga men är ju uppe och åker skidor så kan lika gärna vara att man är helt slutkört av alla timmar i backen 😆