För oss 35+ som försöker bli gravida
Jo, det är bara att det kändes verkligen som äl... och ikväll har jag inte känt något alls... får väl se vad jag får för resultat på stickan imorgon....
Jo, det är bara att det kändes verkligen som äl... och ikväll har jag inte känt något alls... får väl se vad jag får för resultat på stickan imorgon....
Men blinkande gubbe har man väl också innan den blir fast. Hört om flera här på forumet i olika trådar som använder de testerna att de kan ha blinkande gubbe en vecka eller så innan den tillsist blir fast gubbe. Tror inte du ska stressa upp dig, ÄL kommer nog om några dagar :) Även om du skulle missat ÄL vilket inte känns sannolikt pga för tidigt så går det inte backa tiden... då är det missat. Jag tänker att molvärk och liknande kan man ju känna ibland även fast det inte betyder något alls.
Jag ska börja testa för ÄL efter helgen på måndag, dag 8. Förvånad över hur snabbt den här veckan gått, redan dags att vänta på ÄL :)
Blinkamde gubbe idag igen. Så länge det är blinkande gubbe ska jag väl iofs vara glad. Men allt känns väldigt underligt.
Sen är det dom här blå strecken på cb digital. Vet att man ska inte titta på dem, men det ena strecket blir inte starkare...
Jag ger upp och struntar i allt. Jag orkar inte mer, mår inte bra av det här. Det har tagit för lång tid och det är som att det bara är 1 vecka i månaden som jag mår bra och det är när jag har mens för då kan jag släppa allt och känns som en befrielse. Annars är det stressen inför äl, stressen att få till det tillräckligt många gånger runt äl, stressen efter äl och stressen att mensen ska komma.
Så ledsen hela tiden, kan inte släppa det hela, varken på jobbet eller hemma, känner mig inte närvarande, känner mig som en usel mamma, usel fru. Och jag är så trött, och ingen energi för att allt gått åt till babyberkstan så jag börjar grina för ingenting å kan bli förbannad för ingenting- räcker att en skål står i fel skåp så blir jag irreterad.
Så jag måste släppa det här nu å glädjas åt att jag har en helt underbar son å ägna tid och kärlek åt honom istället.
Jag är bara så otroligt ledsen och förstår inte, den här månaden skulle jag ju bli gravid. jag hade ställt in mig på det och hur kan då ägglossningen komma på dag 7? Jag hade inte ens de vanliga äl-flytningarna, men jag hade också binda kvar, ( då jag precis avslutat mensen) så kanske inte upptäckte det, men å andra sidan upptäcker man ju det när man torkar sig och jag har varit väldigt torr...
Nu har jag börjat få klibbiga flytningar, som man kan få efter äl.
Tog ett ältest till nu ikväll och blinkande gubbe. Vet inte, kanske ska åtminstone använda de stickor jag har kvar...men kanske inte desperat kolla två gånger om dagen utan bara 1 gång... men hur länge ska jag testa, om äl varit? Beräknad äl var nästa helg på lördag...
Molvärk Rosa flytningar idag 6+1 fan. Precis så började missfallet i november... Vi får se hur det går. Bättre missfall nu än MA om 5-6 veckor. Men känns ledsamt
Pandarinen
hur går det för dig? ff blinkande gubbe?
Heej tjejer,
Här händer inte mycket. Försök 9 nu, tror jag. Jag börjar ge upp mer och mer och börjar nog vänja mig vid tanken att det inte blir något. Vi reagerar inte när mensen kommer längre, bara konstaterar. Ingen av oss blir direkt ledsen längre, heller. Vi får se helst enkelt, vi fortsätter ett tag till sen får det räcka. :) Väntar på bim om typ en vecka.
Ok. äter du Ngt kosttillskott denna månad el har den bara blivit helt upp och ner?
ah är det så. Så jag kan få utslag imorgon då kanske känns tidigt för min del. Brukar ha äl runt cd-18-22 men nu kanske det händer annat när jag mixtrar med kroppen.
Det ger mig lite hopp för jag tycker att jag borde fått fast gubbe på dag 8 om jag inte hade snabb stegring. Jag fick tom ring på dag 8 följt av blinkande dagen efter..