För oss 35+ som försöker bli gravida
Idag hade jag tom ring. Dock var bägge strecken nästan lika starka fortf. Och tempen på gamla sketna 36,1 Inga känningar. Så vi får se. Kanske kroppen försökte, men misslyckades... Något händer iaf
Idag hade jag tom ring. Dock var bägge strecken nästan lika starka fortf. Och tempen på gamla sketna 36,1 Inga känningar. Så vi får se. Kanske kroppen försökte, men misslyckades... Något händer iaf
Wow här händer det grejer
Fortsätter hejja på er alla här från avbrytarbänken och har faktiskt beställt vin och ost till helgen, då jag helt iskallt räknar med positivt besked på fredagens blodprov.
En fråga till er kunniga, ska jag regga missfall i appen den dagen HCG är på noll?
Jag vill ju få det så rätt som möjligt för kommande cyklar men är så osäker på hur jag ska göra så det blir rätt liksom..
En helt annan grej, HUR ska jag kunna sitta på avbrytarbänken en månad till minst kommer nog inte fixa det men kanske dumt att smyga igång liggandet redan nästa äl?
Så fint att ni delar med er massor i både med- och motgångar! Håller tummar och tår att det tar sig för oss alla snart 🥰
Min graf ovan, säger inte supermycket? Men vill ju såklart att det ska funka denna månad 🤞
Är det fler som väntar på att testa nu? Vänta på BIM? Kliar i fingrarna 😂
Börjar dra ihop sig lite för mig, på fredag är det domedag, även kallad BIM. Har känts allmänt bra den här cykeln och fram till igår kände jag till och med att jag kanske var gravid. Haft diverse stick och mol som jag inte brukar ha samt i allmänhet en bra känsla. Kanske just därför storskräcken slog till med full kraft idag och nu känner jag mig ungefär precis så o-chill som en människa kan bli 🙈
Här kommer lite grafer till folket i alla fall 😊
Precis! Och om du nu hade äl ett par dagar senare är du ju inte så långt efter den heller. När borde bim vara?
Jodå, den indikerar ju absolut att ett ägg släppt, även om jag personligen skulle tro att det släppte en dag tidigare än vad tempen indikerar. Hade riktigt låg temp fredag kväll (till och med lägre än morgonen därpå, så tänker att ägget nog släppte där sent på kvällen/natten och att tempen därför inte hade hunnit öka direkt till morgonen därpå. Oavsett känns det lite som strunt samma en dag hit eller dit 🤪
God morgon! Blir jag först i tråden idag
Läste snabbt igenom gårdagen. Härligt vad det pulserar här! Man blir verkligen taggad! Och finns annat som ger mig hopp idag! Ja! tempen! Hopp upp 0,5 idag och låg alltså på 36,6, så behövdes inget äl test, YEY! Nu är jag taggad!! Och kunde räkna ut bim till 23 dje Att jag är förhoppningsfull!
Du hade rätt som vanligt Symetrcal! Du är verkligen proffs på det här.
Och gladtjejhej att du också trodde på ägglossning betydde mycket för mig.. Jag håller tummarna för att ditt ägg och släpper.
Alla andra! spännande tider och jag håller tummar och tår för alla!
Yay! Älskar när tempen gör som man vill för en gångs skull 😜
Nu håller vi tummarna att det är guldägget som släppte! ✊🏼✊🏼