Jobbig situation, hjälp!
Beställ tid på familjerådgivning
Beställ tid på familjerådgivning
Jag accepterar det inte men vad jag än säger så når jag inte fram till min sambo. Han säger bara att min son har sin pappa och han kommer aldrig känna som för sin son. O det kan jag acceptera men jag vill ju att vi är en familj. Vet inte hur jag ska nå fram till honom..
Tack för alla svar!
Jag har nu under förmiddagen städar sonens rum och ut åkte scootern. Sen vår sambon säga vad han vill men tillbaka in dit ska den inte.
Innan jag somna igår skrev jag till sambon (som sover i annat rum pga bebis) att jag blev ledsen o chockad över vad han sagt ang boken o sen drog jag upp mycket annan t ex hushållsarbetet. Vaknad till ett svar ?vad håller du på med? inget annat. Sen när jag steg upp var tvätten fixad. Mina kläder låg i en hög utanför sovrumsdörren. Inte vikta ingenting. Bara låg där i en hög. Nu tog han bebis och åkte till dina föräldrar. Jag hade verkligen ingen lust att följa med. Det var inget som vi hade bestämt och jag behövde duscha och ville städa här hemma. Så nu är jag ensam här hemma och funderar på hur jag ska agera nu. Funderar på att ta stora sonen o åka till mina föräldrar. Kan sambon ha fullt ansvar över bebis o se hur det är. Men samtidigt vill jag ju inte lämna bebis. Men att prata om det leder ingenstans för jag får inga svar.
Han är iskall..