Rädd för att skaffa barn med min nya partner…
Hej!
Jag fick 191101 en helt fantastisk dotter, dock fick jag henne med en narcissist som under två år misshandlade mig både fysiskt, psykiskt och ekonomiskt. När dottern föddes så insåg jag ett och annat, bland annat att jag inte var problemet som han fått mig att tro hela tiden, så med hjälp av min psykolog fick jag hjälp att ta mig ur den relationen. Jag mår idag bra, jag kan fortfarande bli väldigt ledsen över hur illa det faktiskt var i den relationen, men jag har aldrig varit såhär stark som jag är idag. Och för att inte tala om min dotter som jag har, min lilla älskling som jag gör allt för! Som det ser ut idag har jag henne 70% och hennes pappa har henne resterande 30%. 1 november i år blir hon 2 år. Jag har sen februari träffat en HELT UNDERBAR man. Han är helt otrolig. Han skulle aldrig lägga ett finger på mig eller försöka psyka mig, och det är jag helt säker på. Vi har fallit pladask för varandra och jag verkligen känner hur han avgudar mig. Han säger varje dag till mig hur stolt han är över mig och att jag är den grymmaste tjejen som sköter om ett jobb, ett barn och ett hus helt ensam! Han gör mig verkligen så lycklig. Han har inga barn sedan tidigare och han vill väldigt gärna ha barn och flytta ihop, helst inom ett år. Jag däremot, vill såklart allt dedär, men jag blir så orolig att min dotter ska känna sig utanför. Hon tycker om honom massor men tänk om hon skulle känna sig utanför om vi om typ 1-2 år skaffar ett syskon till henne. Jag går sönder när jag tänker tanken. Hon är ju min number one ALLTID. Så ni som har barn med olika partners, hur reagerade era tidigare barn? Nu är min dotter såpass liten så hon kanske växer upp i att det är hennes vardag, iallafall bättre än om hon skulle vara 9 år och behöva få ett syskon kanske? Ös på med era historier!!!!