Inlägg från: Anonym (Ghost) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ghost)

Förkjust i sin sjukgymnast

Anonym (Vågar inte ta steget) skrev 2021-06-23 21:11:58 följande:
    Lättare sagt en gjort, det var mer en oväntat att jag skulle känna så här för "hen"
    Men nu har det hänt. Det blir så mycket känsligare när sjukgymnasten rör vid mig, mer eller mindre är jag inte kär, inte ännu. Men jag är förkjust i personen. Jag vill inte byta ut sjukgymnasten heller. Jag försöker hitta en annan man att leva med, men jag har inte lätt för det, som alla kvinnor är jag likadan jag vill bli älskad. Det är bara hopplöst att just när man träffar en sjukgymnast ska det givetvis hända på helt fel person. Jag går tack o lov inte till Samrehab så ofta, men till räckligt ofta för att bli påverkad. Det är iaf inte bra. Jag vet inte hur jag nu ska göra, försöka bli förkjust i en annan person kanske vore bäst.
    Ja, din sambo vore ju en bra person i så fall............
  • Anonym (Ghost)
    Anonym (Försök?) skrev 2021-06-24 05:18:08 följande:

Varför inte försöka bjuda ut din hen-sjukgymnast? Oavsett kön så är sjukgymnaster förmodligen ganska vana vid att patienter stöter på dem så sannolikt är det inte en stor grej för hen om du försöker och misslyckas.

Visst det är surt att bli ratad, försöka och misslyckas. Men vet du vad som är surare? Att inte ens försöka när man är intresserad av någon. Så du har allt att vinna och ganska lite att förlora.

Seriöst?? När ts har en sambo??
  • Anonym (Ghost)
    Anonym (Försök?) skrev 2021-06-24 06:29:48 följande:
    Ah missade den biten. Då får TS ta och stilla sin libido istället.
    Eller iaf göra slut med sambon, som hon verkar vilja.

Apropå det: TS, det kan mycket väl vara så att det du tror att du känner för din sjukgymnast inte alls är på riktigt, just för att du misstrivs i din relation. Ta tag i den biten först innan du försöker få ihop det med nån annan.
Svar på tråden Förkjust i sin sjukgymnast