Förkjust i sin sjukgymnast
Hej!
Jag har skadat mig i vintras så allvarligt att de blev operation, och skadan är inte läkt, men nu har jag fått ett större problem. Sjukhuset skickade remiss till Samrehab pga skadan så klart. Och så när jag kommer dit till Samrehab, så blev allt känslomässigt sämre, jag börjar få känslor för min sjukgymnast. Jag vet dock inte om "hen" känner samma sak. Men jag står iaf på bromsen, med andra ord jag vågar inte för att jag vill inte bli sårad av kärlek en gång till, hjärtesorg är det värsta som finns. Jag vet inte om det är ömsesidigt men jag törs inte att fråga heller. Så vad skulle ni ha gjort? Jag försöker att låta bli allt försöker distrahera tankarna, men nästan omöjligt. Jag håller på att falla, men vill inte det, kanske det är läge att byta sjukgymnast.....så vad skulle ni ha gjort? Jag vill inte bli kär, men kan nästan inte lägga av jag tror inte "hen" känner så för mig, men vad gör jag? Vågar inte fråga heller. Jag har en sambo o barn han vet inget om det. Snälla svara hur jag ska göra? Men jag älskar inte min sambo. Jag är väldigt orolig just nu.