Jez20 skrev 2021-07-04 09:27:42 följande:
Hur går det för alla? :) hur mår ni? <3
Hej! Såg att ni plussade från IVF, stort stort grattis! :) jag har också kämpat att bli gravid, var under min andra utredning (första för några år sen med exet) och fick progesteron... tydligen allt jag behövde :)
Nexis skrev 2021-07-04 11:46:24 följande:
Hej! Hänger gärna på här. Har nyligen plussat för första gången nånsin efter vårt första IVF-försök, vi har försökt i drygt 3 år. Känns fortfarande väldigt overkligt! BF ca 12/3 (är inte hundra på hur man ska räkna när man gjort IVF).
Extra stort grattis! Det är en lång lång resa tills man börjar IVF, vilken lättnad att alla kämpande funkade tillslut :)
Jag undrar om vi inte ska skapa en lista där folk kan lägga till sig själv, så vi har lite bättre koll över alla BF datum? Vad tycker ni andra?
Själv har jag precis nått äl+14 idag, men det är BIM + 3 pga kort LP. Har plussat sedan äl+9 så det käns som en evighetsväntan redan :D testade första digital idag och fick 2-3 på veckoindikatorn, så jag börjar våga hoppas nu efter oändligt många kemiska mf i baggaget. Har aldrig kommit till 4+0 så det börjar kännas på riktigt nu :) hur mår ni andra?