Inlägg från: Hallonglass91 |Visa alla inlägg
  • Hallonglass91

BIM JULI

mangelica skrev 2021-06-30 08:17:12 följande:

Spännande att vi båda är på äl+7 idag :). Jag har testat med dessa test förr och inte fått en antydan till streck ens. Men imorse så va det där! Inom tiden och syntes utan att behöva vinkla eller något. Såklart så drar ju fl ner kvalitén en del så syns ju knappt pp det jag la upp här haha.

Jag vågar inte lita på det alls ennu utan kommer att avvakta och se :). Ska testa imorgonnigen och se så håller tummarna för att det är lite starkare imorgon :). Ska du testa imorgon igen?

Eftersom mitt test var helt blankt idag tänker jag vänta till att testa på fredag morgon, är på BIM -6 idag så tänker att det kanske ändå är lite tidigt egentligen att testa men nyfikenheten tog över?. :) Så nästa test blir på BIM -4.
  • Hallonglass91

[quote=81219819][quote-nick]Emmissss skrev 2021-06-30 16:56:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, grattis! Skönt att det kan gå lite fort för vissa, ger hopp att det kan gå! :)

• Hallonglass91
    Anonym (Hallå) skrev 2021-06-30 19:09:54 följande:

Ingen som vill spekulera? ????

Dessa är tagna med em-pink

Har ett från 5 dagar innan bim med men morgon-pink och svagt.

Rfsu och digitalt negativt igår bim-5. Fler som fått spök på apotek hjärtat?

Jag ser också att svagt streck på det första :)
  • Hallonglass91

[quote=81220924][quote-nick]Elin11989 skrev 2021-07-01 01:41:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow, jag ser! :) Ja, känns osannolikt att två tester visar positivt men eftersom det hänt andra och det sen varit negativt så jag skulle ändå testa igen så det blir lite starkare och tydligare. Säger ändå grattis och ser fram emot nästa test!! :)

• Hallonglass91
    DrLavernius skrev 2021-07-01 07:06:41 följande:

Tog ett tidigt test imorse (BIM -3) eftersom vi åker iväg idag och inte kommer hem förrän på tisdag. Helt blankt, så nu testar jag inte mer förrän mensen är sen.

Synd! Kan du inte ta med ett test då?

Hoppas mensen uteblir och ha det så härligt på er resa.
  • Hallonglass91
    mamma8212 skrev 2021-07-01 07:59:50 följande:

Jag tog ett från gravidkollen idag, bim -5 och kunde ev ana en suuuupersvag skugga, men det var knappt.. inget som skulle fastna på bild. Får vänta och se :)

Så spännande, hoppas du är gravid!! :)
  • Hallonglass91
    DrLavernius skrev 2021-07-01 21:49:13 följande:

Tack! Jodå, vi åker hem på tisdag, så tog med mig ett test för säkerhets skull. Får testa i smyg bara om det blir aktuellt, eftersom vi ska dela hus med svärmor?

Haha jag förstår! Lycka till :)
  • Hallonglass91
    Anonym (Längtan2022) skrev 2021-07-02 09:14:35 följande:

Morgonens test tolkar jag som solklart negativt, BIM måndag. Hade lite molvärk när jag vaknade och smått illamående men det verkar inte som det tagit sig iallafall:) ska kanske prova annat än RFSU test oxå

Har exakt samma symptom som dig och lite torr i munnen, men mitt test var också helt negativt! :( Hoppas det bara är för tidigt för oss.
  • Hallonglass91
    mandy93 skrev 2021-07-02 21:47:09 följande:

BIM idag och testade negativt på morgonen. Ingen mens dock. Är ju dock osäker på hur min kropp funkar nu wftee första graviditeten, den kanske inte är helt med på svängarna(??)

Aja ska vänta tills på måndag (om jag lyckas är en annan fråga) och testa igen då. Har full rulle hela helgen + en snokande mamma så vågar inte råka lämna något test framme haha.

Hoppas ni andra med BIM plussar!!

Åh vad spännande, håller tummarna för dig! Uppdatera oss imorgon :)

Tack, det är skönt med någon som hoppas med en! Är på BIM -4, testade negativt också imorse. Hoppas att det bara var för tidigt.
  • Hallonglass91
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-07-03 15:17:13 följande:

Är visst gravid.. Mensen skulle komma den 6e, men då blir det ju inte så! (Hoppas jag)

Hur går det för alla?

Vad kul! Grattis :)
  • Hallonglass91
    mangelica skrev 2021-07-04 06:29:18 följande:

Asså så sjukt, jag plussade idag :)<3

Det blir en till bebis i mars, bebis nr 6 i skaran! Jag är så lycklig!!!

Det gick åt en del test imorse innan jag vågade ta ett digitalt haha

Åh wow, stort grattis Mangelica! Så kul för er! :)
  • Hallonglass91

Testade idag, BIM-2, och testet var helt blankt. Sådan jäkla besvikelse men men. Det känns som det är kört denna månaden, men jag kommer ändå hoppas mensen uteblir och det blir ett senare plus.

Ha en fin söndag!

• Hallonglass91
    melle90 skrev 2021-07-05 12:51:11 följande:

Jag hoppar in här och hoppas det är okej.

Fick ett MA i vecka 11, hade avstannat i vecka 9 nu 14 juni. Har slutat blöda och inväntar ägglossning/mens. Har inte känt av någon ägglossning denna månad som jag brukar göra, har väldigt regelbunden och känner av när ägglossningen är. Nu inväntar vi mens för att kunna försöka mer aktivt. Enligt NC som jag använder och går efter min tidigare cykel ska mensen komma 14 juli. Vi får se. Någon mer som varit med om MA och hur blev nästkommande cykel för er? Missfallet var väldigt psykiskt påfrestande för mig så vill bara bli gravid och börja om så fort som möjligt. Har en dotter född juni -17.

Så bim blir väl 14 juli.

Beklagar ditt MA och förstår din längtan. Jag har varit med om samma sak i mars i vecka 12, jag längtar så in i bomben också efter att bli gravid igen men det har inte gått hittills. Min mens kom igång efter 5 veckor ungefär. Vi har en annan tråd som heter

Fler som vill bli gravida efter mf och vill följas

där du kan skriva av dig lite mer med folk som varit eller är igenom samma sak. <3
  • Hallonglass91
    Bopbopipop skrev 2021-07-06 15:23:30 följande:

Hej alla!!

Jag har plussat!! <3

Tog ett test i söndags, äl+10 som såg ut såhär, jag själv såg en såå svag linje även på armlängds avstånd men vågade inte riktigt tro på det. Tog ett till dagen efter som va såå negativt.

Men eftersom jag ändå känt att allt inte känns som vanligt så bestämde jag mig för att ta ett digitalt idag på äl+12 och det blev positivt!

Håller tummarna för alla som fortfarande inväntar äl och bim för att kunna testa och till er som fått mens redan håller jag tummarna för att det går vägen nästa äl <3

Underbart.

Stort grattis!!
  • Hallonglass91

Jag fick min mens idag. En dag, så fick upp hoppet lite trots negativa test. Men så är det. :) lycka till alla ni andra som har BIM nu i juli. Min nästa blir i augusti.

Svar på tråden BIM JULI