BIM JULI
Hej! Jag är ny i tråden, det blir vårt första försök denna månad. Hängde här sist vi planerade barn vilket resulterade i vår dotter som föddes september 2020. Fick tillbaka mensen denna månad och vi bestämde oss för att ?köra på direkt? med syskonförsök. Lägger till min BIM i tråden nedan :)
2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)
X/7 Längtar efter dig (4e försöket, 1 MF)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)
6/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
Välkommen hit!
Haha exakt, man förvandlas till ett psyko så fort ägglossning har varit ;)
Fördelen är att jag börjar min semester på måndag, så jag kommer ha ledigt och saker att göra osv, blir annat fokus denna omgången.
Och jag lever dom vanligt tills jag får ett plus :) Jag dricker sällan, bara till maten ibland, och kommer fortsätta med det. Likaså äta allt som man sen inte ska äta.
Jag dricker också sällan men om jag dricker så blir det ändå oftast ex 3 glas, vilket ändå är rätt mycket. Jag tror jag är lite extra fundersam eftersom jag fick ett MA förra gången och på något sätt funderar på om jag om det hade gjort skillnad om jag inte i vecka 3 hade druckit rejält (det var nyårsafton). Den tanken har gjort att jag inte vågat dricka mer än högst en klunk sedan dess. Men tror jag ska ta ett halvt glas eller så på midsommar, slippa tjatet från alla, men ändå slippa eventuell minimal risk att det påverkar ev foster :)