Inlägg från: Anonym (i) |Visa alla inlägg
  • Anonym (i)

Sätta på killen med en strapon?

Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 19:29:39 följande:
    Om man är kille och gillar att få en låtsaskuk i röven så är man åtminstone bisexuell. Det går inte att argumentera emot
    Det har inget med bisexualitet att göra.

Är man halvflata för att man föredrar att få fittan slickad framför penetration också?
  • Anonym (i)

Jag skulle knulla honom med glädje om en man jag har förhållande med föreslår det.
    Kanske att jag själv skulle föreslå det innan han kommer på det själv: )

Det finns flera män som jag invigt i prostatastimulansens värld: ) Har väl funnits någon som vägrat också förstås. Men de som varit nyfikna på att utvidga sin lust och experimentera har alla varit mycket nöjda: )

Tyvärr har jag aldrig provat att sätta på en man med strap-on, det har varit på tal tidigare men vi kom aldrig dit. Men det är aldrig för sentCool

• Anonym (i)
    Anonym (Hm) skrev 2021-06-08 16:53:52 följande:
    Vad du är härligt äckelbefriad! Hur fixade du doften som oundvikligen uppstår när finger och prylar åker ut?
    Ha ha, tack, eller vad man ska säga

För det första så luktar det inte, om du inte luktar på fingret efter att du tagit ut det förstås, men det går man ju och tvättar av innan man fortsätter med annat.

För det andra så finns det inte bajs direkt innanför analöppningen. Om personen inte är väldigt, väldigt bajsnödig eller har diarré vill säga och då är det nog ändå inte läge för sådana lekar.
    Alltså vår anal är ju konstruerad för att göra det den är bäst på, det hade inte varit särskilt välplanerat av naturen om en massa bajsrester skulle fastna i ringmuskelns alla veck. Anus har också mycket slemhinnor även om de inte utsöndras av kåthet utan för att avföringen lätt ska kunna tryckas ut så smidigt som möjligt. Avföringen finns högt upp i tarmen och en kuk eller dildo eller ett finger når inte dit, om man inte undvikit att gå på toa då förstås.
    Man får alltså inte bajs på fingret. Att slicka ett nytvättat anus smakar inget även om man juckar med tungan Jo, lite tvålrester kanske.

Men angående diarré..

(Om du är väldigt lättäcklad så sluta läs här)

När jag var ca 20 något så åkte jag och min dåvarande kille till Sydamerika. Vi hade kommit dit något dygn tidigare så hade hunnit smaka på en del lokala godsaker men kände ingenting av någon annalkande turistmage.
    Jag och killen hade analsex bakifrån och jag smekte mig själv samtidigt. När det nästan höll på att gå så kände jag plötsligt något konstigt vått i sjuka mängder över hela handen och skrek som fan när jag drog fram den för att kolla! Turistmagen hade gjort sitt intågande helt utan förvarning! Efter mitt skrik märkte han det också. Tur han inte var äckelmagad. Lite lätt chockade var vi först och tittade på varandra och bara gapade i några sekunder. Vi slängde lakanen och kastade oss in i duschen men efter det var klart garvade vi som sjutton!
    Vi skrattade åt det många gånger efteråt också, ha ha.

Lärdom: inget analsex under långväga resor för än du vant dig vid den lokala bakteriekulturenSolig
  • Anonym (i)
    Anonym (Nej, nej jättenej.) skrev 2021-06-08 18:15:20 följande:

Verkligen inte. Jag gillar analsex, det är inte det men då skall det vara min anal inte hans. Eeeew!

Menar du att din anal är fräschare än hans eller bara att det helt går emot vad du tänder på?
  • Anonym (i)
    Anonym (behöver ingen) skrev 2021-06-08 19:55:37 följande:

Behöver ingen strap-on.

För du har en egen kuk att sätta på ett anus med Cool?

Äkta vara är ju betydligt skönare än plast, ja.

Jag kan lätt vara utan penetration om jag har sex med en tjej, även om vi har ett förhållande. Finns vissa material på dildos som kan vara okej, absolut ingen textur. Helst mer liknande glasyta. 
  • Anonym (i)
    Tobben skrev 2021-06-08 20:06:37 följande:

Hela grejen med pegging tycker jag är att det ska vara på tjejens initiativ. Att be om det tar bort den rätta känslan.

Föreslår hon det kan jag inte tacka nej. Annars får det vara.

Du vill att hon ska vara den dominerande initiativtagaren? 

Men hur ska hon veta att du ens gillar det? Det är inte alla som vågar föreslå en sådan sak..

Kallas det pegging när en kvinna spänner på en man med strap-on? Hade ingen aning om det.

Och nu ska jag sluta spamma tråden, har lite för mycket fritid denna fm. Vilket ju iofs är trevligt..
  • Anonym (i)
    Anonym (Hanna) skrev 2021-06-10 10:27:16 följande:
    Fast det är ju inte jämförbart. Om en tjej har sex med en lösvagina eller kvinnlig docka då är du nära!
    Om lösvaginan kunde komma åt erogena zoner på oss kvinnor som inget annat än en lösvagina eller något med likadan form kan, DÅ vore det kanske jämförbart.

Alla har erogena zoner vid anus. Män har dem även inne i anus så naturen VILL att män ska bli stimulerade där..
  • Anonym (i)
    Gaskarl skrev 2021-07-30 11:40:34 följande:
    Hah, vad cool du är..Nej, det är aldrig försent..Jag är själv nyfiken på att få vara med om det på ett fint sätt, ingen dominans eller smärta, bara skönt.
    Tackar ödmjukastFlört

Håller verkligen med dig! Ingen dominans, bara skönt och fint..
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?