Sätta på killen med en strapon?
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.
Om min kille hade frågat mig det så skulle jag säga välkommen ut ur garderoben, du är bisexuell
Om min kille hade frågat mig det så skulle jag säga välkommen ut ur garderoben, du är bisexuell
Är inte bisexuell när man tänder på båda könen, du kan väl använda en sexleksak tillsammans med tjejen utan att vara bög eller ni, även om det är i rumpan? Vi män har ju prostatan där vilken är väldigt känslig för beröring. Med det sagt är det nästan konstigt att vi inte har mer sex som involverar rumpan även på oss män. Eller hur tänker du när du menar att han är bisexuell?
Jag uppskattar att han vågar berätta det men skulle inte kunna göra det. Jag vill inte röra någons anal, varken utanpå eller inuti. Jag vill inte heller att nån pillar i min anal. Jag har full förståelse för att killar har en prostata där och kan få extra njutning. Men tyvärr känner jag bara äckel av att röra någons anal. Obs jag blir inte äcklad av att han tänder på det.
Synnerligen begåvad och fördomsfri kommentar hahaha... du är förmodligen bara en liten osäker man med bögskräck som inte fattar att en man "blir bisexuell" bara för att han gillar att njuta analt!
Jag är kvinna. Du verkar onekligen ha fördomar om mig så du borde kanske inte kasta sten i glashus, men så intelligent är du inte att du förstår vad dubbelmoral är.