• Anonym (Man)

Sätta på killen med en strapon?

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?
  • Anonym (Addghjkkl)

Om min kille hade frågat mig det så skulle jag säga välkommen ut ur garderoben, du är bisexuell

• Anonym (Man)
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 17:35:19 följande:

Om min kille hade frågat mig det så skulle jag säga välkommen ut ur garderoben, du är bisexuell

Är inte bisexuell när man tänder på båda könen, du kan väl använda en sexleksak tillsammans med tjejen utan att vara bög eller ni, även om det är i rumpan? Vi män har ju prostatan där vilken är väldigt känslig för beröring. Med det sagt är det nästan konstigt att vi inte har mer sex som involverar rumpan även på oss män. Eller hur tänker du när du menar att han är bisexuell?
  • Anonym (Mrs Smith)
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 17:35:19 följande:

Synnerligen begåvad och fördomsfri kommentar hahaha... du är förmodligen bara en liten osäker man med bögskräck som inte fattar att en man "blir bisexuell" bara för att han gillar att njuta analt!
  • Anonym (Addghjkkl)
    Anonym (Man) skrev 2021-06-05 18:06:23 följande:

Är inte bisexuell när man tänder på båda könen, du kan väl använda en sexleksak tillsammans med tjejen utan att vara bög eller ni, även om det är i rumpan? Vi män har ju prostatan där vilken är väldigt känslig för beröring. Med det sagt är det nästan konstigt att vi inte har mer sex som involverar rumpan även på oss män. Eller hur tänker du när du menar att han är bisexuell?

Om man är kille och gillar att få en låtsaskuk i röven så är man åtminstone bisexuell. Det går inte att argumentera emot
  • Anonym (Nappy)

Jag uppskattar att han vågar berätta det men skulle inte kunna göra det. Jag vill inte röra någons anal, varken utanpå eller inuti. Jag vill inte heller att nån pillar i min anal. Jag har full förståelse för att killar har en prostata där och kan få extra njutning. Men tyvärr känner jag bara äckel av att röra någons anal. Obs jag blir inte äcklad av att han tänder på det. 

• Anonym (Addghjkkl)
    Anonym (Mrs Smith) skrev 2021-06-05 18:15:31 följande:

Synnerligen begåvad och fördomsfri kommentar hahaha... du är förmodligen bara en liten osäker man med bögskräck som inte fattar att en man "blir bisexuell" bara för att han gillar att njuta analt!

Jag är kvinna. Du verkar onekligen ha fördomar om mig så du borde kanske inte kasta sten i glashus, men så intelligent är du inte att du förstår vad dubbelmoral är.
  • Tukt
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 19:29:39 följande:
    Om man är kille och gillar att få en låtsaskuk i röven så är man åtminstone bisexuell. Det går inte att argumentera emot
    Jo, det går utmärkt att argumentera emot. Bara inte med dig. En person som inte är så ängslig runt sexualitet däremot kan ta till sig att det finns ganska mycket i ovan beskrivna sexlek, utan att man för den saken skull slutar i Pride-tåget i läderchaps.
  • Anonym (Mrs Smith)
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 19:36:25 följande:

Jag är kvinna. Du verkar onekligen ha fördomar om mig så du borde kanske inte kasta sten i glashus, men så intelligent är du inte att du förstår vad dubbelmoral är.

I och med att du skriver som du gör, så menar jag att det inte handlar om fördom, utan ett ren och skär fakta. En person (oavsett kön) som inte begriper att sexuell läggning inte avgörs huruvida hen njuter av anal stimulans, utan istället om man finner det motsatta eller det egna könet för sexuellt triggade, ska kanske inte prata om intelligens över huvud taget. Så lugna ner sig "fröken", kryp ur din håla och upptäck världen här ute anno 2021.
  • Anonym (i)
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 19:29:39 följande:
    Det har inget med bisexualitet att göra.

Är man halvflata för att man föredrar att få fittan slickad framför penetration också?
  • Anonym (Definitivt nej)
    Anonym (Man) skrev 2021-06-05 17:07:40 följande:

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Definitivt nej. Jag vill ha en rejält dominant man. Att sätta på honom är totalt avtändande. Skulle aldrig göra dt
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?