Varför har jag inga vänner?
Hej! Jag är snart 43 år. Snäll tjej, konflikträdd och startar aldrig bråk eller är otrevlig mot någon. Jag pratar gärna och är utåtsätt glad och skrattar och kan skämta på ett snällt sätt. Till utseendet så ser jag ganska bra ut, helr okey. Smal och klär mig med omsorg. Men har svårt att skaoa kontakter. Människor pratar gärna med mig men sedan blir det lixom aldrig något mer. Ibland bjuder jag eller någon annan på middagar som jag har trevligt på men ingen har någonsin lagt upp ex en statusuppdatering där den skriver addar att den umgås med mig. Jag kan vara med vid olika sammankomster men ingen som ex någonsin gillar mina facebook inlägg eller skriver så där fint o gulligt till mig som andra skriver till varandra. Själv berömmer jag gärna andra o ger dem ärliga komplimanger. Känner mig ensam, dålig, värdelös i annorlunda på något vis eftersom att det bsra verkar vara jag som är i den här situationen. Jag har 120 vänner på ex Facebook men som mest 3 gillamarkeringar på något inlägg. Vad är det för fel på mig. Varför gillar ingen mig?