Tappad vårdnad
Nej vi har inte pratats vid.min dotter blockerade mig på sin mobil nyårs.när jag skrev ett sms om att hon och mamman förstör mitt liv.hin är ett barn och ska inte ha avgörande i vårdnadsfrågan anser jag.och mamman gör allt detta bara för att jäklas med mig,det vet jag.jag fick ett sms av mamman där hon skrev att hon kommer fortsätta ge mig information om dottern,spnt som är av vikt fast hon har ensam vårdnad.men jag är inte intresserad ha kontakt me henne då hon bara förstör.nu punktar ja här
Det framgår i detta inlägg solklart att domen var korrekt i detta fall, du vägrar alltså att samarbeta med mamman, ha insyn i din egen dotters liv samt att ha kontakt med dottern eller göra något konkret för att ändra er situation?
Du hade haft allt att vinna på att ha ett juridiskt ombud här, för ett sådant hade förklarat för dig att du inte kan bete dig så här eller säga sådana saker i rätten för att ha en chans.
Väldigt ledsamt för din dotter att du väljer bort att samarbeta med mamman och ha kvar dottern i ditt liv. Riktigt sorgligt!