• Fiona M

Tappad vårdnad

Det kommer väl inte tas upp för överklagan om du inte kan tillföra nåt nytt -kan du det?

Du straffar dottern genom att inte träffa henne och du tackar nej till insyn.

Tror du det tolkas till din fördel eller att du verkar oengagerad och, precis som sades, blandar in dottern i konflikten?

• Fiona M
    Anonym (Pappa lars33) skrev 2021-05-25 19:02:29 följande:

Jag vill se hur allt blir när de är klart.sa innan domen att vår relation kommer bli ännu sämre om dom ger mamman ensam vårdnad.och det var just det hon fick!

Den blir sämre på grund av dig ja.
  • Fiona M
    Anonym (Pappa lars33) skrev 2021-05-26 13:51:39 följande:

Nej vi har inte pratats vid.min dotter blockerade mig på sin mobil nyårs.när jag skrev ett sms om att hon och mamman förstör mitt liv.hin är ett barn och ska inte ha avgörande i vårdnadsfrågan anser jag.och mamman gör allt detta bara för att jäklas med mig,det vet jag.jag fick ett sms av mamman där hon skrev att hon kommer fortsätta ge mig information om dottern,spnt som är av vikt fast hon har ensam vårdnad.men jag är inte intresserad ha kontakt me henne då hon bara förstör.nu punktar ja här

Ja, här visade du ju varför du fråntogs vårdnaden.
  • Fiona M
    Anonym (Pappa lars33) skrev 2021-05-26 15:05:28 följande:

Vad är trolla?jag anser att ett barn mår bäst av att ha båda vh,inte bara en.att mamman vill fortsätta ge mig info el erbjöd mig en insynsfullmakt är väl ingenting i jämförelse med att tappa vårdnaden.dom har förstört för mig.och jag har skickat in till hovrätten.jag återkommer när jag fått pt beviljat ,för de kommer jag få.sen har dottern inte hälsat på sen i augusti förra året,vi bor 7 mil ifrån varann.mamman tycker jag ska köra tur och retur varannan helg för att träffa henne,om det känns lättare för hon,men d är inte bara jag som ska köra.hon sa åt mig att hon vill jag bygger upp en relation igen men mamman har ju nu förstört allt.

Ju mer du skriver desto mer hoppas jag du hittar på.

Annars tycker jag väldigt, väldigt synd om din dotter som fått ett sånt stolpskott till papp.
  • Fiona M
    Anonym (Pappa lars33) skrev 2021-05-27 18:45:25 följande:

Nej vi har inte pratat sen nyårs har jag skrivit.

Det kommer inte gå lösa nått förräns allt detta är klart.och då får ni tycka vad ni vill men så är de.

Du har inte pratat med dottern på 5 månader och har inga problem att välja bort henne en längre tid.

Hur tror du det kommer se ut i rätten om ni kommer så långt?
Svar på tråden Tappad vårdnad