EliS86 skrev 2021-10-18 22:06:03 följande:
Men va mys! Storleken på magen är ju verkligen jätte individuell!
Jag växte mycket i början och sen mindre. Andra växer inget i början och exploderar på slutet. Vissa får ju knappt mage och det är helt normalt det med! Det är däremot bra att hålla koll på sparkar såklart men det låter som att din bebis har ett mönster :)
Jobbigt med oron? har du nämnt för mvc? Det är lång tid att gå med oro <3 hoppas du får fler och fler små glädjestund i vardagen där du kan njuta av sparkarna och prata lite med magen eller iaf klappa på den :)
Tack för lugnande ord! <3
Jo, det brukar kännas mest mitt på dagen, mindre på morgon och kväll, så framåt förmiddagen brukar det kännas som att det varit lugnt för länge..men så kommer det några buffar så kan man andas igen :)
Jag kontaktade MVC och försökte för ett par veckor sen men hade otur med den jag fick prata med. Totalt oförstående och blev typ dumförklarad om mina funderingar.. :( så gav upp lite. Ska dock träffa min BM om en vecka, hoppas på mer förståelse då..som du säger, känns så tråkigt att fortfarande inte kunna tänka att det kommer gå bra. Vecka 24 nu liksom..