• AceJ

Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?

Anonym (Ha nej!) skrev 2021-05-20 20:53:16 följande:

Jag vill inte smaka på f*tta, men jag gillar när han gör det på mig och även samma sak lite längre ner fast med munnen/tungan.

Har en tandborste, tandkräm, munskölj och mugg med vatten så han får borsta och gurgla efteråt så vi kan kyssas. Under borstningen gör jag på honom 

Haha! Va?!? Fy fan vad ohett. Älskar kladdig fitta. Om jag träffade på någon som dig skulle jag dra all världens väg direkt.
  • AceJ

Älskar att stoppa in fingrarna i min tjej bör vi knullar. Och slicka av dem. Och hon går igång på att jag också stoppar in dem i hennes mun så hon få slicka av dem själv. Ibland nästan deepthroatar jag henne med handen samtidigt som hon blir knullad. Hett när jag smetar in hela hennes ansikte med hennes egen fittsaft och saliv, och kysser och slickar henne ren i fejan. Hon älskar det.

• AceJ
    Anonym (Kåtfia) skrev 2021-05-20 21:31:32 följande:

Begränsar mig aldrig i ett hett knull. Blir jag fingrad njuter jag för det första till fullo. Brukar sedan kunna föra hans hand och fingrar mot min mun. Slickar och suger. Visar vad honom vad han snart skall få då jag snart tänker ta hans kuk i min mun.

Ofta kan jag föra fingrarna tillbaka. Vill ha mer fittsaft. Eller så tar jag mina egna fingrar. Fingrar mig själv och suger och slickar dom sen. Ibland får mannen med smaka. Jag är så givmild så:)

Jag verkligen älskar alla safter. Kladdigt och mysigt. Tycker även det även är super hett med män som tycker om att sperma hångla.

Mycket hett. Ju smetigare och kladdiga desto bättre.
Svar på tråden Slicka på fingrarna efter de varit inne i en..?